Hvorfor er det ingen som kan

DramaQueen

Forumet er livet
fortelle meg når jeg blir å føde??[8|] Er så spent, samtidig som jeg gruer meg til at det blir 2 små her! Vil bare prate om det heeeele tida, nesten så jeg ringer på føden å spør om "kan du være så snill og si når fødselen starter og hvordan blir denne fødselen?!"

Har så mange tanker...bekymringer...gleder...alt på en gang![&:] blir gaaaaaal!
[:)] 

NÅR KOMMER JEG TIL Å FØDE?!
[:D]

Skulle ønske det jeg også! Hadde vært så fint å ha en dato bare [:)]Men tenk så stresset jeg hadde blit tnår den dato'n nærmet seg da da... hehe... men da hadde man sluppet å gått å lure[:)]

Jeg vil også ha en dato...[8|].
Har vært så lett å hatt en dato å forholde seg til liksom.... Men lille gutt gjør vel som han selv vil...

Ja det hadde vært knall! Tenker ganske mye på det om dagen selv..... Men jeg gleder meg så!!!! [:D]
Får vel bare smøre seg med tålmodighet og ta det som det kommer. Forbreder meg på at jeg kommer til å gå over og da er det enda en god stund til [;)]

Ja, det finnes jo hele tiden der i bakhodet at det kan skje når som helst nå...eller om flere uker...skikkelig irriterendes ikke å vite...[:'(]
Hver gang jeg er nede i byen, evnt. sitter på trikken eller t-banen er jeg litt urolig for at det skal "sette i gang" der og da blant masse ukjente...
Er slitsomt med uvisshet... [8|]

Men får håpe at de små ønsker å komme seg ut til oss om ikke alt for lenge!! [:D]

ORIGINAL: Mirage

kan prøve.. du skal føde tirsdag 3 april!
fødselen blir lettere enn med Mia Celine, og går fortere [:D]

håper du har rett [:)] Hvis fødselen blir lettere og fortere kommer babyen til å skli rett ut hehe[:D]

Back
Topp