hvorfor er det farlig å spise lakris??

salt lakris er det beste jeg vet.. spiser tyrkisk pepper nå.. og har litt godis fra sverige med mye salt... jaja... koser meg jeg[:'(]

jeg har fått dilla på nekatriner!! pluss alt som er søtt[>:][>:]

Mmmmmmmmm... sånn pandalakris[:)][:)][:)] Det fikk jeg lyst på[:)] Eller lakrispiper som vi kan få tak i når vi er ute og reiser[8D][:D]

åjsann... det visste jeg ikke. hehe! heiv innpå en pose lakrisbåter i forrige uke jeg [;)], var hos legen dagen etter og blodtrykket var helt normalt. men var kanskje en sjangs å ta sånn rett før legebesøk [:D]

Kanskje det er positivt for oss som har litt lavt blodtrykk da [;)]

ORIGINAL: maltesers

jeg har fått dilla på nekatriner!! pluss alt som er søtt[>:][>:]

Jeg også! hiver nerpå nektariner - dritgodt! men de må være perfekte! mange ganger er de vi nettopp har kjøpt litt harde og epleaktige... hater å vente på at de skal bli gode [:D]

Jeg har også nektarinbehov for tida, går egentli i all slags frukt, men nektariner er det jeg spiser mest av.. Og blir driiitskuffa om de ikke smaker helt som jeg mener en nektarin skal smake :D

Når det gjelder lakris vet jeg at det også var FYFY først på 80 tallet da jeg kom til. men mange av de andre "skal ikke spise" har kommet de senere årene..

Hmm.. må jo være noe med lakrisn ettersom så mange gravide har lyst på akkurat det..

Etter denne tråden ble laget har jeg knasket så mye djungelvrål at jeg verker i kjeven, he he[:)]

Ellers sjesker jeg på fiskemiddag hver dag, godt det ikke er farlig, bare sunt[:)][:)]

Back
Topp