hvorfor er det farlig å spise lakris??

maltesers

Forumet er livet
hørt det er farlig i store doser! hva er store doser??

fordi det kan gi høyt blodtrykk. Store doser er vel en hel pose. Jeg klarer ikke la være lakris helt [;)]

hmm. aldri hørt. Vet at d har lakserende effekt da men...

gjør ingenting i såfall med den trege magen min[8D]

ORIGINAL: FruStina

fordi det kan gi høyt blodtrykk. Store doser er vel en hel pose. Jeg klarer ikke la være lakris helt [;)]

Kjøpte djungelvræl når vi var på gardermoen[8D][8D] spiste litt nå[8D] skal prøve å unngå å spise hele posen[8D]

ORIGINAL: maltesers

gjør ingenting i såfall med den trege magen min[8D]

hehe.. bare å pøse på..

Kjøpte djungelvræl når vi var på gardermoen[8D][8D] spiste litt nå[8D] skal prøve å unngå å spise hele posen[8D]

åå eeeellllsker det!!! kjøper det hver gang vi flyr og hver gang spiser jeg opp hele posen selv[:-]

Det er dokumentert at lakris i større mengder fører til økt risiko for ødem og høyt blodtrykk.

- Det har også vært spekulert på om inntak av lakris kan føre til økt risiko for svangerskapsforgiftning, sier Alexander.

Han understreker at det foreløpig ikke finnes bevis for dette.

Tror du skal ete ganske mye for at det faktisk er farlig. Kos deg med lakrisen din du!

ORIGINAL: mokkenikke88

åå eeeellllsker det!!! kjøper det hver gang vi flyr og hver gang spiser jeg opp hele posen selv[:-]

det er ganske godt[8D]

ORIGINAL: Jaybird

Tror du skal ete ganske mye for at det faktisk er farlig. Kos deg med lakrisen din du!

takk[;)]

hmm... nå fikk eg lyst på salt lakris![8D][:D]

ORIGINAL: Cathygirl

Jeg å....SMATT !!!

uff uff..er så mye fy mat jo....tror ikke vi skal bli hysteriske, for det kan man fort bli hvis man skal følge alt en gravid skal og ikke skal [;)]

Jeg å....SMATT !!!

Finner frem posen med salt sild fra vesken min[8D][:D]

Hehe - Djungelvrål er faktisk noe av det jeg gleder meg aller mest til i ferien! Skal kjøpe meg en stor pose i taxfreen når vi skal på tur i juli, og kose meg med den lenge [:D] Så jeg foreslår at du gjør det samme [;)]

Det var virkelig ikke meninga å friste dere,jenter[8D][:-]

ORIGINAL: _marie_

hmm. aldri hørt. Vet at d har lakserende effekt da men...

Jeg å....SMATT !!!

Finner frem posen med salt sild fra vesken min[8D][:D]

åååå....heldiggrisen, trøstespiser en sun lolly jeg da [:D]

her går d i neper og moreller[:D]

Back
Topp