Hvorfor er dere her en mandags morgen?

Mamela

Glad i forumet
Selv er jeg hjemme med en febersyk gutt:(
 
Jeg skal til tannlegen også skal jeg på seinvakt.. skal dra om ikke så veldig lenge for å rekke tannlegen (åååå jeg gleder meg.. ikke)
 
Det første jeg gjorde da jeg sto opp var å spy. Var fortsatt kvalm da jeg kjørte jenta mi til barnehagen, så istedenfor å kjøre til jobb dro jeg heller hjem. Får egentlig litt dårlig samvittighet, for jeg føler meg ganske ok her jeg ligger på sofaen og nipper til appelsin juice og spiser litt Tom & Jerry kjeks til frokost... Men jeg vet jo hva som skjer når jeg reiser meg opp..
 
Lykke til hos tannlegen:) jeg har tannlegetime neste uke, skal trekke en visdomstann, tenkte å ringe i dag for å spørre om han fremdeles vil gjøre det nå når jeg er gravid. Håper selvsagt han vil utsette det til etterpå;)
 
Jeg er på jobb :p
Kontorjobb så da er det litt vanskelig å holde seg unna BV ;)
 
Jeg har vært på sykehuset og tatt blodprøver, og nå forsøker jeg å oppdatere meg på forumet :p
 
Ligger hjemme i senga å er kvalm og dårlig... sukk... Skal prøve å komme meg på universitetet snart !
 
God bedring til alle dere som er kvalme! Selv er jeg på jobb, det er stille og rolig så da har jeg tid til å titte innom her i blandt :)
 
Jeg, sambor og gutten vår er på vei til Rikshospitalet for en kontroll. Hadde håpet på bedre vær så vi kunne nyte is i fin været men det ser dårlig ut.
 
Tannlegetimen er over og det gikk bra. Skal tilbake for å fikse litt mer 3 juni.
Skal etter planen også trekke ei visdomstann og operere ut ei anna ei, men de to tingene skal vi vente med til etter fødsel (hvis jeg ikke får vondt i tennene da), for som tannlegen sa.. Det er ikke noe i veien for å gjøre det nå, men jeg kommer til å få innmari vondt etterpå og det er minimalt med smertestillende jeg kan ta så lenge jeg er gravid.
 
Tredjemann er 1 år og har ikke bhg plass før i august, så derfor er jeg hjemme. Syns det er bare kos! :)
 
Back
Topp