Hahah, fikk meg en god latter. :-D
Mye rart i språket vårt gitt
Mye rart i språket vårt gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm...en fellesbetegnelse?Så hva er en børste? For å dra oss tilbake til start
Vi er lynsmarte!Bare tenk på våre barn, hvor flinke de er til å avkode språket vårt. OG de skjønner helt sykt mye, når man begynner å analysere språket vårt..
Hm...en fellesbetegnelse?
Definisjon av børste: redskap bestående av skaft med kost på, til å gjøre rent med
Egentlig aldri tenkt over hvor avansert dette språket vårt er...
Kan være plate med kost på og...må jo ikke ha hele skaftet?Skaft med kost på.. Ok.. Holder da med kost, da? Eller hva er kost?![]()
Kan være plate med kost på og...må jo ikke ha hele skaftet?
"Kvast av bust, hår på skaft eller lignende" påstår bokmålsordboka. Er litt forvirret den og tror jeg
Og hva er feiekost? Feier du eller koster du, eller burde vi egentlig si at vi feiekoster???![]()
Ja, den boken der er forvirret. Kvast? Blomsterkvast? Hår på skaft? What?
Feiekost, ja.. Å feie.. Hva er det? Feiing av piper. Det driver man jo også med. Eller koster man pipen?
Kan være plate med kost på og...må jo ikke ha hele skaftet?
"Kvast av bust, hår på skaft eller lignende" påstår bokmålsordboka. Er litt forvirret den og tror jeg
Og hva er feiekost? Feier du eller koster du, eller burde vi egentlig si at vi feiekoster???![]()
Haha. Mye mulig. Er jo et skaft med hår påEr det derfor det heter å feie over noen?
Feie for egen dør?Haha. Mye mulig. Er jo et skaft med hår på![]()
![]()