Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men er det feil? Tannpolering? Tannskrubbing? Tannskrubb? For det heter vel både tannkost, tannskrubb og tannbørste?
Jeg pusser tenna, ikke børster dem. D er fordi jeg vil få en nuss![]()
Jeg har ikke hørt tannskrubb før
Ta oppvaskkost da.. Det er jo mer riktig med kost enn børste?
Det er ingen som sier de skal ut og børste plassen, man skal jo koste plassen..
HihihihihihiJeg pusser tenna, ikke børster dem. D er fordi jeg vil få en nuss![]()
Jeg vet ikke hvorfor du sier det neiHvorfor sier jeg pusse tennene når jeg faktisk børster dem? Og kan du børste tennene når du ikke grer dem?
Skulle det heller vært en tannpusser? Er tannkost mer riktig? Koster vi tennene?
Noen andre ting vi sier feil?
Hva er egentlig å børste? Det slo meg nå.. Hvis ingenting av dette er å børste, hva er da å børste?
Jeg børster vekk smuler eller bøss fra benken f.ekshehe
Ja, jeg sier jo at jeg børste vekk smuler selv, men er det det jeg egentlig gjør? Eller skuffer jeg det vekk med hånden?![]()
![]()
Skuffer gjør jeg kun med skuffe. Eller skal bi skuffe noe ned i skuffen??? Den vil jeg ikke ha på benkenhaha
Er det rart utlendinger blir forvirret når de skal lære seg norsk???haha
Koste, feie, børste, pusse...hva er hva?![]()
Men man former hånden som en skuffe, så billedlig talt?
Norsk er kjempevanskelig! Det er egentlig rart vi forstår hverandre så godt som vi gjør![]()
Det er jo sant. Har jeg ikke tenkt på enganghaha
Hvordan skal noen klare å lære seg det når vi blir forvirret? Haha
Det sies vel at norsk er et av de vanskeligste språkene å lære, så vi må jo være kjempesmarte![]()