Hvorfor det

Silje1982

Forumet er livet
Har deres barn kommet i "hvorfor det" alderen? Er det vanlig at de begynner så tidlig med det?:) Jeg blir i hvertfall sprø:) Hehe... Det er hvorfor det hele dagen lang og hun gir seg ikke fordi om hun får svar på det:) Hehe... Det er jo søtt også, men det kan bli litt mange spørsmål syns jeg:)

Hehe...Vi har nettopp hatt en runde med "hva heter det?"  Holdt på å bli gal..hehe.. håper ikke hvorfor det kommer riktig enda [:)]

nei har heller spesielt en som spør hele tiden:hva va det mamma? hvem er det mamma? hvis jeg tilfeldigvis prater i tlf eller sier hei til noen ute ol.

tulla har en tendens til å uttale seg litt uklart - hun sier gjerne 'hvem er det' til 'hva er det?' - heldigvis ikke kommet til 'hvorfor det?' enda - men jeg synes 'hva/hvem er det?' kan jaggu være plagsom nok til tider.. [8D]

ja! «koffer d», «ka e d for någe?», «ka hette d?» osv osv.. spør om alt! herlige alder^^, om ein ser vekk fra någe av trassingå..[;)]

ORIGINAL: PrinsLeon 20.10.08

ja! «koffer d», «ka e d for någe?», «ka hette d?» osv osv.. spør om alt! herlige alder^^, om ein ser vekk fra någe av trassingå..[;)]

Samme her, har holdt på noen mnd nå. Og når får hun svar så er det alltid flere oppfølgingsspm.[;)]

Hehe... Det er godt å høre at det ikke bare er snuppa mi:) Det er en veldig herlig alder:) Hehe... Men kan jo bli litt mye med de spørsmåla innimellom:) Er vel litt fristet til å svare "fordi det bare er sånn" innimellom:) Men jeg gjør det ikke:) Må jo svare henne:)

Back
Topp