Hvorfor det kallenavnet?

Løvungen

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Jeg valgte mitt; Løvungen, fordi; jeg er født i stjernetegnet løven, og fordi barnet mitt skal vokse opp på et sted som heter Løvøya :-)

Hva med deg?

• Liker
Reactions: Mae
Koselig :-) syns det et gøy å høres pm det ligger noe bak valget, eller om det er tilfeldig :-)

Mitt ble til nesten tilfeldig, 90 for jeg er 90modell olivia for det var det første som falt meg inn. Når jeg meldte meg inn var jeg enda så tidelig på vei, og alt var uvirkelig for oss begge enda :p Vi hadde jo snakket sammen om å prøve å få barn, men at det skulle klaffe første gangen var nok ingen av oss forberedt på. Vi er har ca bare vennepar som har prøvd kjempe lenge før de fikk :p

Fordi dette er kallenavnet mitt som jeg har gått under siden jeg var 14. Så er "meg".

Prøvde mange kallenavn før jeg fikk til et ;) men det sier litt om meg, ang antall barn ;)

Begynte å miste troen på at jeg skulle klare å bli gravid, etter et år med prøving, men et lite håp lå jo alltid i bakhodet, ergo Hope :)

Trenger jo ikke bety noe. Jeg gikk lenge før det plutselig 'datt i hodet på meg' ;-)

Fordi eg heiter bøe til etternavn... Og det passer med eit troll.. Skikkelig kreativt

Fru fordi jeg er gift, Franzen fordi Frans er mitt go-to navn når jeg trenger et tilfeldig navn (litt sånn Ola Nordmann-aktig Hvis det i det hele tatt gir mening for noen andre enn meg o_O).

Maag fordi det er forkortelse for fornavn og begge etternavn.. 8 fordi jeg alltid har vært glad i det tallet :-P

Løvemamma88, løve siden jeg er født i løven, mamma siden jeg skal bli mamma, 88 året jeg ble født;)

Back
Topp