Hvorfor barberer du?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hvor barberer du deg og hvorfor gjør du det egentlig? For hvem gjør du det for?

Gjør det for min egen del. Og fordi hvis jeg får for mye hår på huden så klør det. Det klør også når det er barbert men ikke så lenge som med hår. Huden min tåler ingenting. Hehe.

Fra halsen og ned. For meg selv . men vurderer å begynne å vokse i steden for .....

Fordiiiii jeg føler meg penere og renere. Og lettere.

føler meg feminin og fin når jeg er glattbarbert ;-) helt enkelt. Gjør det vel for både meg selv og mannen (som også setter pris på en glattbarbert kone). Jeg synes kroppshår er ekkelt og vil helst ikke ha noe særlig av det :-p

Blir vel for meg selv...

Men jeg kan fint gå ut av huset uten å være glattbarbert på leggene om sommeren [emoji6]

Bikinilinka fordi det ikke er tale om at jeg går i badetøy med masse kjønnshår utenfor trusa, og leggene fordi det klør når de blir for lange. Under armene fordi jeg syns det er finest sånn.

Barberer armhulene, leggene og bikinilinja.

For min del. Liker ikke hår på de plassene

Barberer leggene, under armene og nedentil. Jeg hater kjønnshår, syns det er ekkelt og får jeg for mye hår så klør det. Gjør det for min egen del og for mannen sin del.

Gjør det før min egen del, blir ofte en stund mellom hver gang. Men føler meg litt ekstra fresh når jeg skal ut og har barbert meg.

Mest for min egen del, fordi jeg synes det ser best ut på meg med barberte armhuler og ben. Blir ikke så ofte, men tar det når jeg synes det er nødvendig. Nedentil blir det frisert, men ikke ofte helt barbert.
Klarer fint å gå ubarbert, men føler meg freshere etter barbering.
Og det kommer mye an på hva jeg skal ha på meg om barbering er nødvendig!

Barbere meg sjeldent og da bare for mannens del. Han barbere seg jo for meg [emoji6] Han tar ansikt og pyntet litt nedentil. Jeg tar armhule og legger. Kan ikke ta nedentil pga får alltid kviser (selv med nytt blad, med uten lotion o.l. osv)

barberer leggene, tissen og stortåa.
for min egen del , fordi jeg liker det best..

Nå i svangerskapet har det blitt ganske grei busk down under da...:bag:

Back
Topp