Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ammet fordi jeg er lat og fordi jeg syns erstatning er svindyrt. Jeg gidder ikke stå opp om natten og lage flaske når jeg kan bli i senga og slenge ut puppen. Babyen spiser mens vi sover. Jeg gidder ikke fylle halve stelleveska med flaske og termos og erstatning i porsjoner. Jeg syns overhodet ikke flaskemating er like kos for meg og barnet som ammingen. Jeg har flasket to av ungene fordi jeg måtte og det var dyrt og masete. Og jeg gidder ikke skrikerunge i kø på butikken eller på bussen fordi vi må komme oss et sted hvor vi kan få kokende vann fordi termosen er tom når jeg alternativt kan løfte barnet opp i slynga og gi pupp der vi er på øyeblikket. Så jeg skjønner ikke hva som er lettere med flaske, uten at jeg dømmer noen for å bruke det, jeg har måttet gjøre det selv også. Men det amputerte babytida.
Hehe. Jeg skjønner litt hva du mener, men kommer vel litt an på hva som er enklere. Jeg selv sluttet med ammingen rundt 6uker med eldste og 3 måneder med nummer to. Mistet melken litt med første og pumpinga orka jeg ikke. Det tok for mye tid og var stress og dritkjedelig. Så av egoistiske grunner gav jeg bare opp, for da var det så mye lettere å gi flaske. Samme med nummer 2 egentlig.Jeg ammet fordi jeg er lat og fordi jeg syns erstatning er svindyrt. Jeg gidder ikke stå opp om natten og lage flaske når jeg kan bli i senga og slenge ut puppen. Babyen spiser mens vi sover. Jeg gidder ikke fylle halve stelleveska med flaske og termos og erstatning i porsjoner. Jeg syns overhodet ikke flaskemating er like kos for meg og barnet som ammingen. Jeg har flasket to av ungene fordi jeg måtte og det var dyrt og masete. Og jeg gidder ikke skrikerunge i kø på butikken eller på bussen fordi vi må komme oss et sted hvor vi kan få kokende vann fordi termosen er tom når jeg alternativt kan løfte barnet opp i slynga og gi pupp der vi er på øyeblikket. Så jeg skjønner ikke hva som er lettere med flaske, uten at jeg dømmer noen for å bruke det, jeg har måttet gjøre det selv også. Men det amputerte babytida.
Jeg ammet fordi jeg er lat og fordi jeg syns erstatning er svindyrt. Jeg gidder ikke stå opp om natten og lage flaske når jeg kan bli i senga og slenge ut puppen. Babyen spiser mens vi sover. Jeg gidder ikke fylle halve stelleveska med flaske og termos og erstatning i porsjoner. Jeg syns overhodet ikke flaskemating er like kos for meg og barnet som ammingen. Jeg har flasket to av ungene fordi jeg måtte og det var dyrt og masete. Og jeg gidder ikke skrikerunge i kø på butikken eller på bussen fordi vi må komme oss et sted hvor vi kan få kokende vann fordi termosen er tom når jeg alternativt kan løfte barnet opp i slynga og gi pupp der vi er på øyeblikket. Så jeg skjønner ikke hva som er lettere med flaske, uten at jeg dømmer noen for å bruke det, jeg har måttet gjøre det selv også. Men det amputerte babytida.