hvordan

Bebbie og Emma

Gift med forumet
gjorde dere det på dåpen hadde dere med mat i kirken å matet der før dem skulle døpes?gråt bebisen deres eller sov den?

ORIGINAL: Bebbie

gjorde dere det på dåpen hadde dere med mat i kirken å matet der før dem skulle døpes?gråt bebisen deres eller sov den?

jeg hadde med mat ja...hun fikk mat rett før vi skulle gå inn..så sovnet hun på vei opp kirkegulvet...så hun begynnte å gråte når presten skulle ta vann over hodet hennes ja...[:D]

ok[:)]men hadde du med nan ferdig melk og bare varmet denne opp eller hvordan gjorde du det?møtte du opp lenge før?

jeg ammet Kine litt rett før vi reiste. Kom til kirka 5min før det begynte.(orket ikke være så tidlig)
hun sovnet i bilen og sov til rett før vi skulle opp.
etter vi hadde vært oppe og selve gudstenesten begynte så ammet jeg henne igjen slik at hun ble god og mett.

Tok diskre frem puppen jeg. gadd ikke å sette meg noen andre plasser. hehe
Tror ingen fikk det med seg utenom min familie som satt rundt. så det gikk veldig bra [:)]

men jeg gir kunn morsmelkerstatning mista melka da emma var 2måneder gammel.ville du da kjøpt ferdig nan å bare mata rett før?

Mia fikk mat like før hun skulle i dåpskjolen. Hun var rolig hele tiden, men ville ikke legge seg ned da hun skulle fa vannet på hodet, hun ville heller sitte.

Men da vannet kom på hodet slappet hun helt av.

ORIGINAL: Bebbie

ok[:)]men hadde du med nan ferdig melk og bare varmet denne opp eller hvordan gjorde du det?møtte du opp lenge før?

jeg hadde glovarmt vann i flaska....kokt selfvølgelig,..så når vi var fremme i kirken..(var der 30 min før) så var den ferdig temperert....[:)]

Back
Topp