HVORDAN.....

å næi da...
jeg å sambo møttes på en plattfest i juni i 2003, jeg var ikke så begeistra den kvelden, men etter vært når vi ble kjent med hverandre så kom følelsene. Så var vi på en fest igjen på ei lita hytte å så ble vi sammen[:)]

ORIGINAL: ella1

så mange fine historier[:D]
..bare oss som møttes på fylla,hahaha[:D][:D][8D]

På BYN[8D]

Gikk i samme klasse på ungdomsskolen, var sammen 1 gang i 8, 1 gang i 9 og har nå vært sammen siden 10 klasse

nei da, møttes på fylla vi også!! Vi traff hverandre en helg og neste hgelg kom han ut igjen for å se om jeg var ute[;)]. Det var jeg jo selvsagt, var jo min storhetstid ute[8D]

Fylla har skylda her! :P

Nope! Henger meg på den. 15 år og henta hjemme av en tøff 18 åring for å dra på fest.. [8D][:D]
Ikkje rart mamma var fortvila...... [;)][8|]
Ble sammen 6 mnd etter vi møttes, flyttet sammen når jeg var 17 år.

Hahaha,, jeg var 14 år og jeg og vennina mi skulle inn på festivalen. Men vi fant ikke den teite inngangen, så gikk feil og måtte gå hele veien rundt da, dette var jo gjerde på 2 meters høyde.

Så sto mannen min ut og røykte på en privatfest (til min nåværende svåger) og vennina gjennkjente han fra da han gikk på skole fra hjemplassen vår. Så de stoppa og snakka og hu presanterte meg. Så gikk vi vidre, da vi senere på kvelden kom inn så traff jeg han igjen. Han hadde ikke noe brennevin for vakta hadde tatt det.

Men jeg hadde smugla med meg inn på stedet[8D] Spanderte en dram og vips han var min[:D][:D]

ORIGINAL: MariaMommy

gutter i uniform... Very nais!!
ORIGINAL: MariaMommy

Møttes på dansekurs [8D]
Mannen var tvunget til å delta (sammen med resten av kullet på befalsskolen da), og de trengte noen jenter til å hjelpe -meldte med veeldig så frivillig til det -gutter i uniform, ME LIKE [:D][:D]
Tok noen måneder før det ble oss, men vi er nå her da -gift og 2 barn [:)][:)]

I know

Slenger meg på den [;)]

Møtte han på by'n [;)]

Var da på vei ut av et forhold på ca 4 år og hadde ingen planer om å finne en ny!
Meeeeen så møtte jeg han da, og spanderte taxi på han hjem [8D]
Jeg måtte kjøre fordi plassen han bodde for å komme meg hjem så.. hehe
og før han gikk ut av taxien klarte han å mase nummeret mitt ut av meg etter mye om og men..

Blei en del sms, og møttes igjen ca 1 mnd etter.. [:D]
Va litt kluss med x'en i den tida også dessverre, og deling av bolig og piss.. så fikk ikke knirkefri start men det funka [:D]

Vi ble vel kjent via felles kjente!! [:D] alle gikk å pratet om hvor godt vi passet sammen og kledde hverandre!! (samme humor[:'(][8D]) men vi bare lo av de, GUD så 14'is  lissom!! og så bare plutselig, KABOOOOOM!!! 

Jeg spilte håndball og han er håndballdommer så han dømte noen kamper jeg spilte.. Så var jo alltid litt småflørting[8D]

Men så var det en cup jeg spilte i og han dømte og vi satt og skravla hele dagen.. På kvelden avtalte vi at jeg skulle komme på fest sammen med han da, jeg skulle bare hjem og dusje og skifte og sånn.. Han kom faktisk ut til hallen den kvelden for å se den siste kampen jeg spilte[;)] Så på veien hjem så kræsja jeg og havna i et tre[&:] Mamma og pappa var i Bergen og broren min var ikke mer enn 16 og på fylla på Momarken så kom bare på å ringe sambo.. Han slapp alt han hadde i henda og kom og kjørte meg på legevakta, satt der sammen med meg og kjørte meg hjem.. Og da var det gjort[:D][:D]

(Det gikk bra med meg forresten, men bilen ble et mos og ble sendt på fyllinga[8D])

Vi og møttes på fylla.. :-P

Jeg jobbet i kantinen på Hansa Borg bryggerier i Sarpsborg for 13 år siden.
Min samboer jobbet på lageret der, han kom ned å spiste hver dag i kantinen.
Han begynte å handle is flere ganger om dagen[;)] Og en fredag før han skulle ha ferie så spurte han om jeg skulle på byen den helga. Det skulle jeg ikke, da jeg skulle til Sandefjorden den helga.
Så på mandagen når jeg kom hjem så fant jeg telefon nummeret hans også ringte jeg han opp. Spurte om det var greit at jeg tok meg en tur.

Desperat jeg?[8|] Hehehe
Orket jo ikke å vente til han kom tilbake fra ferie[8D]

Han falt for jenta med det lange lyse englehåre[8|]t.
Nå har jeg kort mørkt hår

One night stand på flatfylla, hahaha[:D][:D]
Våknet neste morgen og han skulle kjøre meg hjem også ba jeg ham likeså godt med inn og etter det har han aldri dratt igjen[8D] Så det er vel nesten kjærlighet ved første blikk??
Det skal sies at jeg var på vorspiel hjemme hos ham først da, møttes ikke på byen, jeg ble invitert med av storebroren hans som jeg kjente[:D]

Nja, parallellklassen sia vi var 7år[8D]
samme klasse på allmennefag vgs.
og sammen noen år etter der...

ORIGINAL: Lykkepia

På nettby [8D]

Litt pinlig, men samme her[8D] Jeg visste ikke hva det var engang, men ble anbefalt å gå inn der av lillesøsteren min da x'en min flyttet fra meg og jeg var plutselig var blitt singel for 3 år siden...

Tok et par bomtreff før jeg traff kjæresten min da[;)]

Men nettet kan jeg egentlig anbefale altså... Vi sende masse mailer frem og tilbake før vi traff hverandre, og visste derfor at vi hadde mye å snakke om[:)] Og vi møttes veldig avslappet bare for å snakke første gangen. Endte opp med å sitte til midt på natten og snakke sammen, og trivdes veldig godt sammen fra første stund!

skulle på fest til en kompis! Der var min kjære!! :) ble bare masse prating den første kvelden, men helgen etter begynte han plutselig å kysse meg da vi var på byen, så hadde vi en date dagen etter med å spille bowling å danse på sånn damsemaskin, så filmdate i senga med godteskålen på kvelden! Også var vi sammen kort etter! Bodde sammen hos meg der jeg leide i 6mnd før vi leide en større leilighet sammen i nesten 2 år før vi flyttet inn her vi har bodd i 2 år i Mai som kommer :)

Back
Topp