HVORDAN.....

ella1

Gift med forumet
møttes du o din kjære?
(sikkert laget tråd om dette før,men....)

Ingen romantisk historie her,-møttes på flatfylla for snart 13 år siden[8D]
Men,er deeply in fortsatt da[;)]

Møtte drømmemannen på nettet faktisk.
Det var full klaff ved første møte...

På nettet faktisk [:D]
Kan anbefales[:)][:)]

oj,begge to på nett...Fantastisk[:)]

ble kjent på jobb, hvor jeg jobba deltid og han fulltid som avdleder i en annen avdeling. tenkte på han som bare en arbeidskollega og venn til jeg fant ut at han var interessert i meg. tulla og flørta en del selv om jeg ikke visste det, men skjønte at jeg likte han da jeg hørte at han var interessert i meg.

var på en danmarkstur med jobben hvor vi hang sammen som erteris og ordna litt og så var vi på kino uka etter og da var det gjort. 

Vi møttes på hundeutstiling da vi var 10 år :) kjærlighet ved første blikk, hehe.... vær bestevenner fram til for 4 år siden, da fikk han endelig fingen ut :)

ORIGINAL: *Helena*

Møtte drømmemannen på nettet faktisk.
Det var full klaff ved første møte...

Mannen min er egentlig en gammelkjæreste jeg hadde når jeg var 14 [8D]
Tok tilfeldig kontakt med han for 10 år siden og da var det gjort [;)]

hihi, søte dere er, Ella
Vi har kjent hverandre i 13 år og gikk i parallellklasse på videregående.
Har alltid hengt i samme omgangskrets, men amors piler traff blink da venninna mi ble sammen med kompisen hans og vi begynte å henge mer sammen :)
Flyttet sammen etter 1 mnd (hadde nok ikke gjort det med en jeg ikke kjente fra før) [:)]

ORIGINAL: mariferrari

Vi møttes på hundeutstiling da vi var 10 år :) kjærlighet ved første blikk, hehe.... vær bestevenner fram til for 4 år siden, da fikk han endelig fingen ut :)

Så søt historie [:)]

så han da jeg hang i "sentrum" som 20 åring=) var ikke helt lett å få ham på kroken,men gikk til slutt=)

På jobb faktisk..

Jeg begynte i ett firma med BARE gutter [8D] jeg var lærling som Telemontør [8D]
Var mye sammen med gutta, og fikk da snusen i at han var interessert i meg, (men han var fast bestemt på å ikke bli interessert i meg) Var allerede en annen på jobben som var det!! (men vi var bare venner).. Så ble mye flørting..
sms`er HELE dagen i en evighet, så ble det til litt festing sammen, også var det gjort.. [:D]

Møttes vel egentlig gjennom nettet, men hadde også en del felles venner [:)]
Var ikke kjærlighet ved første blikk, da vi begge hadde kjærester når vi "møttes" [8D]

så mange fine historier[:D]
..bare oss som møttes på fylla,hahaha[:D][:D][8D]

Første gang jeg møtte han var han sammen med ei venninne av meg. Også ble det slutt mellom han og henne. så tok det vel 2 år før jeg så han igjen. Og det var da natt til 1 mai. Da var jeg russ og han hadde perm fra millitære. Og da var det kjærlighet ved første blikk etter 2 år. Jeg fant jo ut senere at han var interessert i meg når han var sammen med exen sin. Men har var litt sjenert av seg så han turte ikke å kontakte meg når det ble slutt mellom dem[8D]

Møttes på dansekurs [8D]
Mannen var tvunget til å delta (sammen med resten av kullet på befalsskolen da), og de trengte noen jenter til å hjelpe -meldte med veeldig så frivillig til det -gutter i uniform, ME LIKE [:D][:D]
Tok noen måneder før det ble oss, men vi er nå her da -gift og 2 barn [:)][:)]

Vi møttes på et bilkurs i forbindelse med nyåpning av en ny stasjon[:)]
Havnet på samme gruppe, også ballet det på seg..[:D]
Husker jeg sendte melding til bestevenninnen min, når jeg satt i bilen hans, og
han skulle kjøre meg hjem fra jobb.. Det var 3. gangen jeg møtte ham, jeg
hadde en annen kjæreste, men skrev likevel ''Jeg har møtt drømmefyren, lover!!''

[:D]

gutter i uniform... Very nais!!
ORIGINAL: MariaMommy

Møttes på dansekurs [8D]
Mannen var tvunget til å delta (sammen med resten av kullet på befalsskolen da), og de trengte noen jenter til å hjelpe -meldte med veeldig så frivillig til det -gutter i uniform, ME LIKE [:D][:D]

hehe,ja vi VET når den rette dukker opp[;)] herlig!
ORIGINAL: *Hønemamma*

Vi møttes på et bilkurs i forbindelse med nyåpning av en ny stasjon[:)]
Havnet på samme gruppe, også ballet det på seg..[:D]
Husker jeg sendte melding til bestevenninnen min, når jeg satt i bilen hans, og
han skulle kjøre meg hjem fra jobb.. Det var 3. gangen jeg møtte ham, jeg
hadde en annen kjæreste, men skrev likevel ''Jeg har møtt drømmefyren, lover!!''

[:D]

ORIGINAL: ella1

gutter i uniform... Very nais!!
ORIGINAL: MariaMommy

Møttes på dansekurs [8D]

I know

Back
Topp