Hvordan....

Mammaslilleklump

Glad i forumet
Legger man ut bilder her med I phone?

Følger med her jeg:D dytt!

Lurer jeg også på... Hmm

Jeg får det heller ikke til... [8|]

Dytter opp en gammel tråd... Vet noen om det går an i det hele tatt? Mener jeg leste om en som la ut bilder via i phonen sin..

Babyverden Forum Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

får ikke engang til å skrive innlegg her med iphone...[:'(]

Hmm jaja..men om jeg eller noen finner ut av det så er det obligatorisk å forklare det her på bv [:D]

Det lurer jeg også på..så dytter litt her[:)] Men jeg svarer/skriver innlegg her på BV med iPhone da, det går helt fint!

Vet ikke med iphone spesielt, men før med mobilen (når jeg hadde en skikkelig en..) så sendte jeg den over til MAC med bluetooth.. så gjorde jeg hele det imageshack greiene.... men vet som sagt ikke direkte inn hit, det troooor jeg ikke går... Prøvde imageshack på ihone? [8|]

ORIGINAL: Solgave82

Det lurer jeg også på..så dytter litt her[:)] Men jeg svarer/skriver innlegg her på BV med iPhone da, det går helt fint!

Samme her[;)] Sitter som oftest med iphone i stedet for pc om dagen derfor lite bilder også for skjønner ikke hvordan man gjør det[&:] Tihi...[:D]

ORIGINAL: hannemari

ORIGINAL: Solgave82

Samme her[;)] Sitter som oftest med iphone i stedet for pc om dagen derfor lite bilder også for skjønner ikke hvordan man gjør det[&:] Tihi...[:D]

Sign..sitter stort sett alltid på iPhone..så hvis det hadde gått å legge ut bilder med den så hadde det nok blitt mer bilder fra meg også;)

har lest litt på nett angående dette for dere. og det jeg fant var dette.

• Last ned photobucket-app'en først som sist. Den er gratis.
det er et fåtall av steder man kan laste opp bilder direkte på nettet, og de stedene det er mulig må man ha et eget program som gjør det

håper dette var til litt hjelp ihvertfall. var det eneste jeg fant ut.

stavanger87: Tusen takk for hjelpen, skal prøve og knote litt med det i kveld[:D]
Så kan jeg være med i disse berømte bilde trådene.. (artig) [:)] Igjen takk for svar[;)]

Stavanger87: Snill du var som undersøkte!! Takker også siden jeg hang meg med på denne tråden, tusen takk

Back
Topp