hvordan vugge anbefaler du???

schnuppa85

Forelsket i forumet
gjerne legg med bilde link:):)
og hvofor akkurat denne):)

vi har Monica vugge. kjøpt på barnashus. Kjempe fornøyde med den. Den kan låses, noe som er veldig greit. trenger ikke å vugge hver gang man er borti den heller liksom[:D] og har hjul sånn at man lett kan flytte den, ta den inn i stua osv. og hjulene kan også låses. Gidder ikke lete den frem nå[8D] men har sett at den fortsatt selges på barnashus og den var på nettet sist jeg så[:D]

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

vi har Monica vugge. kjøpt på barnashus. Kjempe fornøyde med den. Den kan låses, noe som er veldig greit. trenger ikke å vugge hver gang man er borti den heller liksom[:D] og har hjul sånn at man lett kan flytte den, ta den inn i stua osv. og hjulene kan også låses. Gidder ikke lete den frem nå[8D] men har sett at den fortsatt selges på barnashus og den var på nettet sist jeg så[:D]

er sånn jeg tenkte å kjøpe oxo:) liker at d er hjul slik at man kan trille den med deg:) ikke er den rådyr heller og d liker vi[:D]

ORIGINAL: schnuppa85

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

er sånn jeg tenkte å kjøpe oxo:) liker at d er hjul slik at man kan trille den med deg:) ikke er den rådyr heller og d liker vi[:D]
den er veldig god. så tror dere vil bli fornøyd med den[:D] og prisen er absolutt fin ja[:D][:D]

Vi brukte hengevugga "Miyo baby hammock" inntil snuppa var rundt 6 måneder så vidt jeg husker! Kjempefornøyd med den! Den slutter seg om kroppen til babyen, så det skal føles trygt og godt, og kan vugges i alle retninger lik bevegelsene i magen til mamman. Og sover ungen litt urolig vugger den seg selv i søvn om den rører på seg..  [:)] Nyprisen ligger på rundt 2000,- for vugge+stativ, og det fås også kjøpt krok for å henge vuggen i taket, eller ei klips så den kan henge i døråpningen.. Ikke av de billigste vuggene, men ikke den dyreste heller -og synes absolutt den var verd pengene!

Meen, nå er jeg veldig usikker på om vi kommer til å bruke den til lillebror når storesøster på halvannet år springer rundt og vil leke.. Hehe, kan tenkes det blir vel mye vugging når lillebror skal sove da?! [8D] Tar litt stor plass i stua også. Meen, veldig fin synes jeg! Hm, får vel brukt den litt på dagtid når hun er i barnehagen.. Gleder meg til å ta den frem igjen! [:D][:D][:D]

Jeg skal kjøpe sånn leandervugge (?) fra en venninne. Hørt mye bra om den[:)]

Back
Topp