schnuppa85
Forelsket i forumet
gjerne legg med bilde link:):)
og hvofor akkurat denne):)
og hvofor akkurat denne):)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Adrian_å_Mamma
vi har Monica vugge. kjøpt på barnashus. Kjempe fornøyde med den. Den kan låses, noe som er veldig greit. trenger ikke å vugge hver gang man er borti den heller liksom[:D] og har hjul sånn at man lett kan flytte den, ta den inn i stua osv. og hjulene kan også låses. Gidder ikke lete den frem nå[8D] men har sett at den fortsatt selges på barnashus og den var på nettet sist jeg så[:D]
ORIGINAL: schnuppa85den er veldig god. så tror dere vil bli fornøyd med den[:D] og prisen er absolutt fin ja[:D][:D]
ORIGINAL: Adrian_å_Mamma
vi har Monica vugge. kjøpt på barnashus. Kjempe fornøyde med den. Den kan låses, noe som er veldig greit. trenger ikke å vugge hver gang man er borti den heller liksom[:D] og har hjul sånn at man lett kan flytte den, ta den inn i stua osv. og hjulene kan også låses. Gidder ikke lete den frem nå[8D] men har sett at den fortsatt selges på barnashus og den var på nettet sist jeg så[:D]
er sånn jeg tenkte å kjøpe oxo:) liker at d er hjul slik at man kan trille den med deg:) ikke er den rådyr heller og d liker vi[:D]