Hvordan vogn har du valgt? Og hvorfor?

Ok, for virker som bugaboo har kvalitetene du ser etter. Babyzen virker mer som en trille?
Menmen, lykke til med valget og kos deg på ferie:)

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015
Jeg er ute etter en liten sammenlagt vogn ;) jeg ser ikke på babyzen yoyo, men babyzen zen, den går ut på det samme som brio smile. Med egen bag og egen sportsdel, bare at bagen kan justeres i den formen du vil og at den også er sammenleggbar. Syns chassiet til bugaboo ser alt for uvanlig ut for vår del :p Jeg liker ikke konseptet på en måte.

Baby jogger city elite 2014 model, svart. Valget var egentlig utrolig enkelt, hardbagen deluxe pram er stor til vinteren, den kan legges sammen, den er veldig lun og god, vognen har store hjul, som ikke kan punktere. Den er bra i terrenget og i snøen, den kan jogges med, den er også mye mindre enn tfk i bredden, den er stødig og stabil, fremhjulet kan låses. Alle Hjulene kan tas av, vognen er utrolig kompakt sammenlagt og den er kjempe kjempe enkel å legge sammen, kun med en hånd ledig. De er robuste og slitesterke, og de passer like godt inn på et kjøpesenter som i marka, får så klart adapter til bilstol. Og den har mulighet til lufting på sidene. Sportsdelen er behagelig for ungen og de får en naturlig liggestilling i sportsdelen. Og den er ikke så lav, føler emmaljunga vognene er ganske lave og en må bøye seg en del ned får å titte inn til ungen, ikke det at det gjør så mye, men det er greit for ryggen:) ikke at jeg er så høy, 166, men det føltes ba unaturlig å skulle "fikse på noe" i vognen når vi var å prøvde de forskjellige"

ImageUploadedByBV Forum1408176362.035473.jpgImageUploadedByBV Forum1408176375.772846.jpgImageUploadedByBV Forum1408176385.646120.jpg

27506(1).jpg 12605-2014-cbs-vanilla-leatherette.jpg
Kjøpte en Emmaljunga supernitro i brun :) Og en tilhørende citybag :) Vi kunne ikke bli enig om farge:) så da ble det litt av begge deler :) Har sett lenge på denne vogna, og endte til slutt om med svingbare hjul istedenfor City Cross :) Så får vi se da om det var et godt valg! :D

Vi har TFK joggster twist etter storebror og kommer til å bruke denne. Ser helt ny ut og er i mørke brun :) eneste vi må kjøpe er adaptere til maxi cosi

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei nå, med tanke på at den vi egentlig så på ikke var slik vi trodde så har vi nå diskutert de to andre alternativene vi hadde; og nå er vi fast bestemt på brio smile 2014. Som var den første vogna vi egentlig ble forelska i. Selv om den er stor sammenlagt så er det så mye annet positivt med den :) Nå gleder jeg meg til å få den i hus :)

Jeg har tittet og tittet og valgene har vært såååååå mange, øøøhhh! Tvillingvogn var ikke akkurat størst på utvalg. Ble brukt tfk vogn, men er super fornøyd. Var den som virket mest praktisk for vår del. Å tvillingvogner nye var svindyrt :/ tfk med bag, sportsdel og adapter til bilseter :) valget vårt ble den rett og slett fordi den likte jeg best av de tvillingvognene jeg så

Termin 13 januar❤️❤️

Vi har kjøpt vogn idag og det ble brio smile. Likte den best for dem virker for å dekke alle behovene våre, så fikk vi og med en voksi pose med på kjøpe (verdi 2100 kr).. Superfornøyd :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei nå, med tanke på at den vi egentlig så på ikke var slik vi trodde så har vi nå diskutert de to andre alternativene vi hadde; og nå er vi fast bestemt på brio smile 2014. Som var den første vogna vi egentlig ble forelska i. Selv om den er stor sammenlagt så er det så mye annet positivt med den :) Nå gleder jeg meg til å få den i hus :)

Stor sammenlagt? Du vet at du tar av sportsdelen så blir den superliten sammenlagt? Den får plass i bilen vår ved siden av hundeburet, det fikk ikke city mini;)
Du blir helt sikkert fornøyd

Termin 15.01.2015

Her falt det på Emmaljunga City Cross 2011 modell, limited edition. :) å er veldig fornøyd med det, fått kjøpt den brukt av ei bekjent :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stor sammenlagt? Du vet at du tar av sportsdelen så blir den superliten sammenlagt? Den får plass i bilen vår ved siden av hundeburet, det fikk ikke city mini;)
Du blir helt sikkert fornøyd

Termin 15.01.2015
Jeg ser for meg at den blir veldig stor ja :p men godt å vite at den ikke blir det da :D

Vi har brio happy duo som er brukt til begge snuppene. Har titta på finn etter vogn. Funner ei simo kombi i grå farge som er kjempe fin! Tenker bort å se på den og evt kjøpe :) satser på å få den for 2500 (ligger ute til 2800) - er ikke gira på ny vogn til mange tusen så er veldig glad jeg fant denne :)

Jente 2010 & 2012 <3

Vi har kjøpt Emmaljunga edge duo med duo s understell. Elsker virkelig dette understellet! Svingbare store hjul foran. Og bagen er stor med god plass til en tjukk vognpose :) også er de jo helt nydelige å se på :)

<3 Termin 26.01.15

Jeg ser for meg at den blir veldig stor ja :p men godt å vite at den ikke blir det da :D

Hehe, man har jo ulike meninger da, men tror dette er en av de minste sammenlagt. Man må bare ta av hardbag eller sportsdel, legge sammen og presse den godt sammen og putte inn i bilen. Kan også ta av hjulene så bruker understellet null plass, men vi trengte ikke å ta av hjulene da den ble så liten fordet

Termin 15.01.2015

Emmaljunga city cross. Hadde det sist og tok det denne gangen også. Knall for vinterbaby og for trilleturer i terreng og på grusvei. støtig og solid vogn. Har ei trille til bybruk senere. regner dessuten med at jeg som sist blir å bruke mye bæretøy. Vogna bruker storebror i bhg den dag i dag, så vi kjøpte ny (brukt den også) til lillebror.
Viktig for meg at vogna er lav siden jeg er lav. Vil unngå ryggproblemer ;)

Har kjøpt emmaljunga Edge duo, enkelt og greit fordi jeg ønsket størst mulig bag-del:)
Fordel for å få voksipose i neste vinter hvertfall :)

Nyttårslykke<3

Back
Topp