Hvordan ville dere reagert?

Da jeg var på middag hos bestemora til samboer her fikk jeg beskjed om at snuppa mi var stor og at hu kom til p bli stooor så begynte hu å snakke om at hu hadde fått beskjed om å slanke dattera si da hu var liten . Jeg sa da at babyer skal da være gode å runde ;). Nei det sku de ik fikk jeg beskjed om!!! Jeg ble faktisk litt lei meg ......

Da jeg var på middag hos bestemora til samboer her fikk jeg beskjed om at snuppa mi var stor og at hu kom til p bli stooor så begynte hu å snakke om at hu hadde fått beskjed om å slanke dattera si da hu var liten . Jeg sa da at babyer skal da være gode å runde ;). Nei det sku de ik fikk jeg beskjed om!!! Jeg ble faktisk litt lei meg ......
Åh, er det mulig! Sånt provoserer meg! Vi får kommentarer på at frøkna er tynn. Ja, hva så? Hun spiser og er tilfreds, er frisk og fin. Babier skal vel ikke det ene eller det andre, så lenge de spiser og vokser, er friske og sunne, så kan de vel være tynne eller tykke uten at det gjør noe som helst? Vi snakker om babier!!

Akkurat sånn en baby skal være jo :-)

Enig med alle over her, nydelig og god baby ;) Mi er enda rundere :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp