Hvordan ville dere reagert?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Hvis babyen deres ble kaldt for tjukken?
Vel jeg ble nemlig veldig lei meg og sur og alle de andre mente at jeg ikke hadde rett å kjefte på vedkommende!
Har jeg overreagert tru? Her er bilde av babyen min! ImageUploadedByBV Forum1386453772.930112.jpg

Last edited:
Hvordan ble det sagt?

Hender ofte at vi kaller mini for tjukken :p selvfølgelig kun for morroskyld. Han raste med i vekt, men har lagt på seg MYE på kort tid, så han har blitt en skikkelig sumobryter.

Sniker fra April 2014 :)
Skatten din er kjempe søt :)
Jeg synes babyer skal være litt lubne, at det bare er søtt. Så jeg kunne godt funnet på å kalle en liten en for tjukken og ment det skikkelig koselig, nærmest som et kompliment :) :)

Jeg for min del ønsker meg et barn som ikke er tynn som en strek - er jo SÅ søtt med litt kinn, lår og gode armer <3 Syns din unge ser helt nydelig ut, og ingen kan si noe annet <3

Så nydelig! <3 jeg er enig med de over, at det bare er så utrolig søtt med babyer som er litt lubne med store kinn så tenker at det er godt ment. Jeg kan stryke lille gull på dobbelthaka og si "lille bolla mi" :) men jeg vil jo ikke fortsette med det når hun blir større da...

Tror nok vi alle ville reagert forskjellig.
Jeg liker ikke ordet tjukk men det ligger i fortiden.

Men at en liten baby har dobbelhake er bare et sunnhetstegn. :)

Skatten din er nydelig!

Hvordan ble det sagt?

Hender ofte at vi kaller mini for tjukken :p selvfølgelig kun for morroskyld. Han raste med i vekt, men har lagt på seg MYE på kort tid, så han har blitt en skikkelig sumobryter.
Han sa at lillegutt er tykk, og jeg likte ikke :( han spurte hva hadde jeg i melka som gjorde han så tykk? :(

Sniker fra April 2014 :)
Skatten din er kjempe søt :)
Jeg synes babyer skal være litt lubne, at det bare er søtt. Så jeg kunne godt funnet på å kalle en liten en for tjukken og ment det skikkelig koselig, nærmest som et kompliment :) :)
Det er greit når man kaller dem sjøl, men ikke andre syns jeg :)

Han sa at lillegutt er tykk, og jeg likte ikke :( han spurte hva hadde jeg i melka som gjorde han så tykk? :(

Er ikke sikkert det var slemt ment :) har fått veldig mange sånne kommentarer på mini. At han har lagt på seg, blitt så stor, fått ekstra kinn. Blitt god og tykk osv. Jeg tar det positivt. Han skal jo ikke være tynn tynn. Jeg syns det var ekkelt å skifte på han eller bære på han, for han ble så fryktelig tynn og han så så skjør ut, men nå som han har snudd helt er jeg veldig glad han er blitt den lille bolla vår. Jeg skjønner at du syns det ikke var moro, men jeg tror også at det ikke var ment stygt. Vi har fremdeles hormoner som kan fly, så kan jo også være du oppfattet det sånn, selv om det ikke var det de mente :)

Samtidig: Hvis du faktisk ikke liker at han blir kalt det, må andre respektere det :) ut fra bilde vil jeg ikke si han var tykk tykk heller :) ser jo helt normal og perfekt ut :)

Ta det som ett kompliment.Han var knallsøt da.
Vi kaller lille tjukkebolla hele tiden, for hun er så goood og rund med tusen valker. Nydelig, akkurat sånn en baby skal være <3

Tror reaksjonen min ville avhenge av måten det ble sagt på og kanskje av hv som sa det. Vi har en heller slank baby, som godt kunne lagt på seg litt mer enn hun gjør, men hun har ti dobbelthaker, så her er det også fler dom har sagt tjukka til henne. Jeg opplever det bare som koselig, for jeg vet at ingen av de dom sier det vil henne noe annet enn godt. Hadde vært annerledes om hun var ti år og hadde et vektproblem:)

Alt har jo med måten det blir sagt på:) Jeg var ikke der å hørte verken toneleie eller noe, så ikke vet jeg;) Uansett, han kunne brukt et annet ord:)
Mini her går under navnet chubby olly:p;) Fått så herlige bolleskinn vettuuu:D
Gutten din er superfin sånn han er, en bebis skal jo liksom ikke være tynn...ikke peiling den karen der vettu:p;)

Kommer litt ann på hvordan det ble sagt.:) mim var jo ganske liten en "syvende far i huset", og har fått dobbelthake nå så mange kaller han tjukken, men jeg liker det ikke. :) han er god og normal, men tror nok heller det faller fortiden til at jeg ikke liker det.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp