Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han sa at lillegutt er tykk, og jeg likte ikke han spurte hva hadde jeg i melka som gjorde han så tykk?Hvordan ble det sagt?
Hender ofte at vi kaller mini for tjukken selvfølgelig kun for morroskyld. Han raste med i vekt, men har lagt på seg MYE på kort tid, så han har blitt en skikkelig sumobryter.
Det er greit når man kaller dem sjøl, men ikke andre syns jegSniker fra April 2014
Skatten din er kjempe søt
Jeg synes babyer skal være litt lubne, at det bare er søtt. Så jeg kunne godt funnet på å kalle en liten en for tjukken og ment det skikkelig koselig, nærmest som et kompliment
Takk da vet du hva jeg menerNydelig baby! Syns tjukken var eit uheldig ordval, og eg hadde nok også reagert på det.. babyer skal vera litt lubne og god
Han sa at lillegutt er tykk, og jeg likte ikke han spurte hva hadde jeg i melka som gjorde han så tykk?
Takk for gode ord det er sikkert sant som du sierSamtidig: Hvis du faktisk ikke liker at han blir kalt det, må andre respektere det ut fra bilde vil jeg ikke si han var tykk tykk heller ser jo helt normal og perfekt ut
Haha, begynte å lure seHaha, hun har ikke ti, men TO dobbelthaker