Hvordan vil du ha sjokoladen din ?

Jrg vil ha den fortest mulig og den går ned på høykant, eeeier ikke viljestyrke eller selvdisiplin når det kommer til sånt :p

Den er god fra kjøleskapet, men jeg foretrekker sjokoladen i smågodt. Da kan jeg blande :D Elsker påskefamillien, også blander jeg med relieff, riskaker, melkeplett og festkaramell. Litt salt og surt innimellom så blir en ikke så fort kvalmen :D

#spokenbyatruechocaholic

I kjøleskapet, brekker opp 2-3 rekker i biter og legger bitene i ei skål. Når skåla er full blir det påfyll :p

Det kommer an på sjokoladen. Mørk sjokolade er best romtemperert, melkesjokolade kan jeg godt spise kald:)

Romtemperert. Syns den mister så mye smak når den ligger i kjøleskapet..

Romtemperatur, og 3 og 3 ruter i slengen. Mmmm!
1 rute i slengen er jo bare å irritere ganen tenker jeg :P

Det kommer an på sjokoladen :-P smørbukk, kvikklunsj osv kan være veldig gode kald, mens mørk sjokolade kan være romtemperert ;-)

Er ikke såå glad i sjokolade, men den får ligge i kjøleskapet. Brekker av 3 ruter eller 1..

For meg er det et sett :p kunne spist en hel alene :) en og en bit. Og til tider så suger jeg sjokoladebitene så de varer lengre xD haha

Melkesjokolade i kjøleskapet, 3 og 3 ruter!!! Mannen får kjeft, for han deler opp raden, tar en rute og lar 2 ligge igjen. Da blir jeg jo snytt for en rute neste gang jeg kommer ;)

Kald hvis det er melkesjokolade. Hvis det er mørk må den være romtemperert. :)

Back
Topp