Hvordan vil dere definere:

For meg er ubetinget kjærlighet at man er oppriktig glad i noen uavhengig av oppførsel og væremåte. At det er rom for å være oppgitt, frustrert og lei. Men like fullt er kjærligheten der, også forventer man ikke å få tilbake like mye som man gir :)

Kjærlighet som er der på tross av alt. Forbinder det med kjærlighet overfor barna sine. De er en del av deg! Har ikke like mye troa på ubetinget kjærlighet ift en partner. Folk kan forandre seg, og ikke alt kan tilgis :)

Så tror ikke man kan være ubetinget glad i kjæreste/samboer/forlovede/mann?

Så tror ikke man kan være ubetinget glad i kjæreste/samboer/forlovede/mann?
Man kan gå ifra partneren man velger (og veldig mange gjør det). Det er ytterst få som kan velge å gå ifra barna sine. Jeg er enig i at ubetinget kjærlighet til dels er forbeholdt barna sine.

Last edited:
Man kan gå ifra partneren man velger (og veldig mange gjør det). Det er ytterst få som kan velge å gå ifra barna sine. Jeg er enig i at ubetinget kjærlighet til dels er forbeholdt barn.
Sant nok.

Kjærlighet som er der på tross av alt. Forbinder det med kjærlighet overfor barna sine. De er en del av deg! Har ikke like mye troa på ubetinget kjærlighet ift en partner. Folk kan forandre seg, og ikke alt kan tilgis :)
Man kan gå ifra partneren man velger (og veldig mange gjør det). Det er ytterst få som kan velge å gå ifra barna sine. Jeg er enig i at ubetinget kjærlighet til dels er forbeholdt barna sine.

Signerer disse to.

Ungene dine elsker du uansett hva de gjør. Men mannen derimot, han kan man slutte å elske fordi en gal handling kan gjøre så man ser mannen i et annet lys.

Ungene elsker jeg like mye uansett...kjærligheten til mannen kan forsvinne.

Kjærlighet uansett. Uten krav uten etterspørsel. Uavhengig av alle tenkelige faktorer. Ja kjærlighet uansett hva. ♡

Back
Topp