Hvordan vet man at man er klar for barn nr.2??

Vi har alltid snakket om at vi vil ha 2 barn. Så ble vi enige om at ca. 3 år i mellom tror vi passer bra for vår familie :) Håper på å bli gravid snart!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hadde vært babysyk etpar år før nr 2 plutselig var på vei ;) er nesten6år mellom 1og 2 og så blir det 2,5år mellom 2 og 3.. da bare fant vi ut at det var greit med litt tettere aldersforskjell.. men spent på hvordan det blir :)

Ble aldri klar, men ville ha to. Så MÅTTE liksom når nr 1 hadde runda 4 år:)

Her var det når guttungen nærmet seg 3 år og jeg tok meg i og tenke at nå klarer han seg veldig greit alene, mestret det meste selv.

Her kjente vi at førstemann trengte et søsken. Det er fint å måtte vente litt på tur innimellom. Og ha noen å dele oppmerksomheten med. Det ble 4 års forskjell:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser for meg at om alt går greit, og vi vil ha en til, så må de nesten bli litt tette. Jeg er ikke noen ungsau lenger...

Æ ble gravid med spiral med nr 2, så rakk aldri å tenk over om vi va klar :) Men, aillt gjekk kjæmpefint når nr 2 kom :)

Tja, er snart 4 uker til termin her og er fortsatt ikke helt klar for nr 2. Haha..
Men vi hadde ett felles ønske om to barn som kan ha glede av hverandre i oppveksten så da ble det bare slik, blir ca 2 år og 3 mnd mellom mine.

Vi har hus med plass, bil, fast inntakt og jeg har veldig den NÅ følelsen, så da er det jo bare å vente på gubben da :-D

Back
Topp