Hvordan veit man at alt er som det skal?

Som legen min sa, du kan bare slappa av.. Du er gravid! ;) Ein kan vel aldri heilt sikkert veta, men ein må bare tru på da!:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jo jeg veit jeg er gravid, men så rart når alle symtomer så og si forsvinner, og man kjenner ikke liv enda.
hvordan vet man at den lille vokser og alt er som det skal :P

Jo jeg veit jeg er gravid, men så rart når alle symtomer så og si forsvinner, og man kjenner ikke liv enda.
hvordan vet man at den lille vokser og alt er som det skal :P

Ser den! Men da e visst normalt.. Som da mesta e me ein graviditet.. :-P Symptom pleie å dabba av når me sige øve i 2.trimester.. :-) E ikkje so lenge te oul då!:) da hjelpe nok på.. Ellers om du e nervøs eller anke på da ville eg ha kontakta legen, evt fått ein ul elns..:-)
Eg har ikkje vore i denna situasjonen før, so eg veit ikkje sikkert andre triks..:-P Men du kan kjenna på livmor og evt gå te innkjøp av doppler, for å høyra ette hjerteslag..:-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

For meg hjalp det veldig å gå til jordmor og høre hjertelyd:)

Termin 4. januar :)

Her hjalp det veldig og kjøpe doppler så jeg fikk hørehjertelyden :) så nå når eg lurer og grubler, så hører jeg etter hjertelyden og koser meg godt når den kommer fram :)

❤️25.1.15❤️

Man veit aldri før ungen er ute. Man må tro.
Jeg har vel ingen sterk hang til å bekymre meg heller da.
Så lenge prøver og tidlig UL har gitt gode indikasjoner, mangen vokser og vekta går oppover, så har jeg ikke mange tanker om at ting skal være noe annet enn bra.

Jeg kjenner liv og har hørt hjertelyden mange ganger, men er fortsatt ikke sikker på om alt er greit. Jeg er ikke bekymret for at noe er gale, men etter sist svangerskap med infarkter i morkaken, vekstretardasjon og prematur fødsel i uke 31. Så frem til uke 26/27 så vil alt være supert. Sist kom første tegn til vekstavvik etter uke 26/27, så tiden etter det vil jeg være litt mer obs.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Nå kjenner jeg endelig liv :) Og har doppler som jeg bruker om hodet mitt grubler for mye :) Så må jeg jo bare stole på at alt er greit siden JM sa at alt var fint på OUL :) Det står nok bra til inni der :)

Back
Topp