Hvordan vasker...

*Laila*

Forumet er livet
...dere rompa til gullet deres?Fått intrykk at mange bruker våtservietter...jeg bruker det på Tobias når vi er utenfor hjemmet,men ellers vasker jeg rompa hans i vasken hjemme[:)]Jeg vet det er barn som kan reagere på våtservietter,så jeg har ikke turt å bruke det hele tiiden.Jeg vet det er å få parfymefrie men...synes liksom vasken er best jeg da[:)]hvordan gjør dere det?

Har kjøpt coop sine våtservietter (best i test tv2 hjelper deg), disse bruker jeg hovedsaklig når vi er ute.

Hjemme bruker vi Liberos vaskekluter.

ORIGINAL: vimpane

har kjøpt sånne myke babyvaskekluter...og de bruker jeg hjemme, ute bruker jeg våtservietter.

samme gjør vi hos oss![:D]

Bruker kun våtservietter når vi er ute.. Hjemme bruker jeg engangskluter og vann, ikke no krem.

Jeg vasker han også i vasken hjemme men når vi ikke har tilgang til vask eller når jeg ikke ikke gidder å ta han under vasken så tar jeg våtservietter. Det sunneset er jo bare å vaske han under rennede vann i vasken, men man kan ikke bestandig være like sunn [;)][:D]

Vi bruker sånne myke, hvite babykluter hjemme (har sikkert 100 av dem...) mens borte eller ute bruker vi parfymefri våtservietter. Vil ikke bruke dette for mye da det er lettere å bli sår eller få allergi...

På tur så bruker jeg våtsevietter. er jeg i nerheten av en vask så skyller jeg de først! Liker ikke å bruke de, men kjekt når en er på tur!

Hjemme vasker jeg rompa under vasken. Eller bruker mesoft 10*10 cm. Kjøpes på apoteket, 5 pk, med 100 stk. Ca 100 kr. Billig!

vasker som regel me vann å myk babayklut.... eller me våtservietter,iallefall når vi ikke er hjemme...

ORIGINAL: tingeling1

Vi bruker sånne myke, hvite babykluter hjemme (har sikkert 100 av dem...) mens borte eller ute bruker vi parfymefri våtservietter. Vil ikke bruke dette for mye da det er lettere å bli sår eller få allergi...

signerer

Vi bruker klut på morgen og kveldsstell, men våtservietter hele tiden ellers. Har ingen problemer med sår hud her i huset. Bruker forresten SebaMed fra apoteket.

Vasker stort sett rompa i vasken når vi er hjemme eller på besøk.
På kafe osv så har vi coop sine våtservietter som vi bruker til rumpevasken

den første tiden var det bestandig under vasken med stumpen...
men nå blir det brukt mest våtservietter(coop sine)
å en del vaskeklut..så litt forskjellig

Bruker coop sine våtservietter ute på tur/kafe osv når det ikke er tilgang på vann.
Hjemme bruker vi Libero tørre engangsvaskeservietter, og skyller stort sett rumpa under springen når han har bæsja.

Back
Topp