Hvordan vasker dere ull?

Ullprogram å vaskemiddel fra nøstebarn

Milo og ullprogram. Bruke bittelitt vanlig skyllemiddel for lukten sin del. All ull e lika fin endå :)

Det er det de fant ut nå at det ikke gjør :-) Skal ikke være noe verre å vaske med vanlig :-)
Kjekt at du også hadde hørt om det! Har veldig lyst å gå for vanlig vaskepulver. Bare litt vanskelig å gå vekk fra Milo, som vi alltid har brukt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjekt at du også hadde hørt om det! Har veldig lyst å gå for vanlig vaskepulver. Bare litt vanskelig å gå vekk fra Milo, som vi alltid har brukt..

Det er jo prenta inn at vi skal bruke milo, så jeg klarer heller ikke å ikke bruke det :-P men vet at det ihvertfall ikke er krise hvis det blir vaska "feil" :-)

Hva er gallesåpe?

Hva det helt er vet jeg ikke, men det er genialt :P
Kjøper på helsekost butikker eller på clas olshon. Det er såpestykker som jeg gnir på flekkene, helt suverent. :)
Finnes også flytende for å ha i klesmaskinen. :)
Google det, så finner du sikkert litt info. :)

Hva det helt er vet jeg ikke, men det er genialt :p
Kjøper på helsekost butikker eller på clas olshon. Det er såpestykker som jeg gnir på flekkene, helt suverent. :)
Finnes også flytende for å ha i klesmaskinen. :)
Google det, så finner du sikkert litt info. :)
Takk!
Det må undersøkes.

Vasker med milo på ullprogram jeg også. Kan godt hende vanlig vaskemiddel er like greit, men det er jo ikke noe problem å ha et ekstra i hus, når jeg allerede har benken full. :p

Ullvaskemiddel fra nøstebarn på ullprogram eller for hånd om det trengs.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Milo og ullprogram. Kommer ikke til å bruke vaskepulver på ull :) gjør meg ikke så mye å ha en ekstra flaske stående på vaskerommet :)

Bruker milo, men vanlig finvask program.

Back
Topp