Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått afipran nå og selv om jeg fortsatt er kvalm tar den «toppene» idag har jeg spist mer enn siste 3 dagene til sammen. Var i ferd med å bli dehydrert.
Oh yes.. men de siste dagene har jeg vært kvalm og har hatt lyst på riskrem samtidig. Den er ny for meg
Små kvalm hele døgnet, men værst på kvelden og natta... gjerne like etter eg våkner og ett par timer etterpå. Spyr litt etter mat, men da har eg stort sett spist for mye.
Jeg har slitt med kvalme i over 10 år og går på afipran fra før, men denne kvalmen ligger og ulmer hele tiden
Skal ikke så mye til før man blir dehydrert! Hvordan "testet" de for dehydrering? Bra du ble tatt på alvor.
Kvalm 24/7 kaster opp alt eg spiser og drikker får ikke sovet noe særlig da eg er oppe å kaster opp mye av natten. Begynner og bli slitten nå og det blir verre for hver dag gleder meg til det blir bedre, er 11+3.
Min kvalme blir også verre nå. Skal sies jeg slapper mindre av. Er 10+2 og den siste uka har jeg kasta opp en del. Skjedde aldri sist svangerskap selv om jeg var kvalm som bare det!
Off ja er ikke noe særligt dette, får håpe for oss begge to at det kan roe seg ned litt snart. Savner det og kunne spise normalt
Jeg har funnet ut at spaghetti med tomatsaus kan jeg spise mye av i slengen. Aner ikke hvorfor! Det er deilig. Ellers tør jeg nesten ikke gå i kantina på jobb pga lukta der.