Hvordan var testene deres?

Anili

Forelsket i forumet
image.jpg Bekymret meg litt i går for lite stigning, men det var visst ubegrunnet. Knallsterk test i dag:p Virker jo som det er veldig forskjell på testene til folk, hvor svake/sterke de er på et visst tidspunkt. Bare for min nysgjerrighet, hvor sterke var testene deres ca 12 dpo? Kan tidlig sterk strek være tegn på at det er flere enn en der inne?:eek: Har IKM i morgen, 12 dpo i dag.
 
Den var tydelig!
Dette er mine fra 11 dpo... dagen jeg tok test på test på test :p hehehe...
WP_20150921_08_06_23_Pro.jpg

Men jeg har hørt at man ofte kan få litt sterk/svar annhvert da... da hcg stiger ca annhver dag eller noe sånt.. ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1443706821.364789.jpg
ImageUploadedByBV Forum1443706832.634883.jpg
ImageUploadedByBV Forum1443706840.855750.jpg
ImageUploadedByBV Forum1443706849.377253.jpgImageUploadedByBV Forum1443706855.893917.jpg

Fin teststrek du hadde.

Her er mine :) Fint med sterk strek i går. Tenker jeg tester litt videre også, har jo noen strimler liggende :D
 
Her er mine, 9, 10 og 11 dpo. :)
Har tatt ca 3 hver dag :p men de er stort sett like



image.jpg
 
Jeg tok blodprøve på tirsdag (17 dpo) fikk svar i dag, hcg på 1800! :D ny blodprøve i morgen og da ryker den siste clearblue digital, må jo vise 3+ :)
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    759,5 KB · Visninger: 12
Artig å se testene deres! Jeg tok en digital om kvelden 10 dpo, den viste gravid 1-2. Har lyst til å ta en ny over helgen for å se om jeg får 2-3, burde kanskje det da noe testen allerede er såpass sterk?image.jpg
 
Nå vet ikke jeg helt hva dpo er :)
Men jeg testa med clearblue på lørdag og fikk 1-2, testa igjen i går og fikk 3+ :)
 
Nå vet ikke jeg helt hva dpo er :)
Men jeg testa med clearblue på lørdag og fikk 1-2, testa igjen i går og fikk 3+ :)
Dpo står for days past ovulation, altså antall dager etter eggløsning :)
 
Bare spørre om det er noe man lurer på :) svarer så godt jeg kan, har plukket opp litt etter 2 år her inne :)
Takk :)
Jeg var veldig aktiv her inne før og etter S ble født, :p det er dog noen år siden, så mye som går i glemmeboka! :)
 
Last edited by a moderator:
Nå vet ikke jeg helt hva dpo er :)
Men jeg testa med clearblue på lørdag og fikk 1-2, testa igjen i går og fikk 3+ :)

Jøss. Det var rask stigning. Har du to der inne? :p Nå er jo ikke de ukeindikatorene helt til å stole på da.
 
Back
Topp