Jeg er kommet til uke 30 + 3 og alt er vondt og tungt for tiden
Hvordan var det fra uke 30 for deg? Og når fødte du?
Hvordan var det fra uke 30 for deg? Og når fødte du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Heldige du! Synes det er blytung allerede. Har kjøpt støttebelte i går. Gått opp 17 kg. Hvor mye har du lagt på deg?Når følte dere det begynte å bli tungt? Lurer på om jeg bør begynne å psykisk forberede meg litt
Har kanskje tenkt litt vel optimistisk!
Ja, tror jeg er veldig heldig og plutselig innså jeg at jeg kanskje bør forberede meg litt på hva som kommer har gått opp 9,6 kg så langt, men øker ganske raskt. Kjenner jo ting er tyngre, men nyter bare graviditeten og kan egentlig ikke klage på noe enda hvertfall så hva lurer egentlig bak neste svingHæ? Heldige du! Synes det er blytung allerede. Har kjøpt støttebelte i går. Gått opp 17 kg. Hvor mye har du lagt på deg?
Hahahaha! Jeg håper- for å si det med Anne Grete Preus sine ord- at fryd er det som venter på deg rundt neste sving!Ja, tror jeg er veldig heldig og plutselig innså jeg at jeg kanskje bør forberede meg litt på hva som kommer har gått opp 9,6 kg så langt, men øker ganske raskt. Kjenner jo ting er tyngre, men nyter bare graviditeten og kan egentlig ikke klage på noe enda hvertfall så hva lurer egentlig bak neste sving
Håper det kommer seg litt for deg!❤❤Hahahaha! Jeg håper- for å si det med Anne Grete Preus sine ord- at fryd er det som venter på deg rundt neste sving!
Er sikkert også veldig forskjellig. Jeg har fått veldig problemer med magesyre. Og vann i hele kroppen.
Takk! I wish, men tror nok at det bare bli verre. Men har god støtte rundt meg, og man må jo gjør alt for de små i magen.Håper det kommer seg litt for deg!❤❤