Lissyjane
Elsker forumet
Jeg var snill og god! Hehe .. men når jeg nå begynte å tenke tilbake var det egentlig et lite mareritt på sykehuset. Etter en heller uheldig igangsettelse, og haste KS etter nesten 5 dager var jeg så utslitt at jeg var i en ny tilstand. Tror nesten jeg levde på instinkt jeg, så bare tok meg av ungen etter instinktet! Lå på isolat og der klarte vi oss selv. Det eneste pleierene var innom for å mase om var ammingen, og alle hadde sine egene råd og teknikker, så det gikk rundt for meg til slutt. 3dager etter fødselen kom pleier drama inn, og mente på at jeg sulta ungen, (ser på bilder nå at han ser litt sulten ut )og lager voldsomme sener, så jeg detter helt sammen. (De ørtig pleierne som var innom burde jo ha foreslått mme feks) Så dro vi hjem, "tvangsmatet" ungen, jeg ble bedre, og alt ble kjempe fint!Bao skrev:
Så ved neste fødsel var jeg mere beredt for å si det sånn. Ga ungen mme fra dag 2 i frykt for utsulting, sendte ungen ut med en pleier noen timer på natta så jeg fikk hvilt, ba om hjelp, smertestillende, saft, mat etc når jeg trengte det, nektet å bli overført på barselhotell, og ja, benyttet meg litt mer av fasilitetene på barsel, noe som lønte seg for meg. Og der var jaggu pleier drama igjen, og skapte oppstandelse på gangen ved å skrike om barn som sultet til de andre pleierne. Da fikk jeg veldig vondt av de førstegangsfødene som møtte på hun da ja! ( Men hun hadde jo rett i midt tilfelle altså, men man kan jo ikke beskylde nybakte mødre som gjør så godt de kan for å nærmest ta livet av bana sine. )
Kjerringa burde jo ha vært klasket! Synd det ikke var meg hun traff på da xD Jeg fikk bare snille. Bortsett fra hun ene bitchen, men hun fikk tydeligvis beskjed om å styre unna rommet mitt side jeg allerede hadde advart en annen om at hun ville bli rapportert. Sånn går det faktisk ikke an å oppføre seg! Veldig leit at hun ødela ammingen din og det som kunne vært et fint opphold :(