Hvordan var du da du hadde svineinfluensa?

Juliette

Forumet er livet
Sorry, folkens, enda en tråd om svineriet....

Men lurer på hvordan du var da du var syk? Høy feber, hodepine? Annet, mer? Og ble svineriet påvist eller antok bare legen?

Her antok legen min i dag at jeg har fått dritten. Føles litt rart at han gir meg den "diagnosen" uten å vite sikkert. Har vært forkjøla i flere dager, men ikke sånn skikkelig vond hoste og snørring som jeg vanligvis har når jeg er syk. Men - mye slappere enn ved annen sykdom,- har knapt orket å stå opp av senga,  svimmel og uvel, løs mage og litt småkvalm, frystetokter. Sinnsyk hodepine. Verk i kroppen/muskler. Ikke feber. I følge legen min var det mange med påvist svineinflu som ikke hadde feber, og som ikke hadde den skikkelig tunge hosten og snørringa som ved en kraftig forkjølele og vanlig influensa.

Syns det er litt rart han mente jeg hadde svineriet, men men...frisk er jeg uansett ikke..

Dattera mi har fått det påvist. Jeg skal teste i morra. Men sannsynligheten er stor for at vi har det samme.. Vi har liksom hatt det likt.
Begynte med å få litt sånn tørr/sår hals og hoste. Mye hoste. Så kom feber og sterk hodepine. Verk i kroppen og tett i nesa. Noen øyeblikk føler jeg meg bedre, mens i sekundet etterpå så føler jeg meg som et slakt. Mine erfaringer med tidligere influensaer så har jeg vel vært på bedringens vei på samme tid som nå, men føler at jeg ikke er kvitt svineriet enda..[;)] 

Verk i kroppen, ja, det har jeg også. Føler og som deg at dette drøyer lenge, altså....Du har/har hatt feber, ja, det har ikke jeg hatt. Får håpe dere kommer dere snart.

ikke fått det påvist men har:
Feber 3 dagen nå
kraftig hodeverk
vond hals
tungpust
Verk i kroppen , sykeste smertene i ryggen
Stiv nakke
Hoste
Oppkast

ORIGINAL: Juliette

Vært hos lege?

Jeg har egentlig legetime i morgen, men jeg snakket med legekontoret i dag å hun mente det mest sannsynlig var svineinfluensen og det er ingenting legen kan gjøre. Jeg valgte da å utsette timen pga alle risiko gruppene så kan være på venteværelse hos legen.

ORIGINAL: Solnexy

ikke fått det påvist men har:
Feber 3 dagen nå
kraftig hodeverk
vond hals
tungpust
Verk i kroppen , sykeste smertene i ryggen
Stiv nakke
Hoste
Oppkast

Da har nok du det også. For kjente meg igjen i alt, utenom oppkast. Eller jeg har hatt en god del kvalme følelse og brekninger. Men før jeg blir angrepet som besserwisser så må jeg jo legge til at jeg ikke er lege, kan bare ta det ut i fra mine symptomer.. som liksågodt kan være vanlig influensa...

ORIGINAL: Hyssamaia!

Feber
verk i kroppen
stiv nakke
besvimte/svimmel
diare
oppkast/gulp[X(]
vondt i brystet
vondt i lungene

Oh shit hørtes heavy ut. Fikk du det påvist eller blir det ikke påvist lenger? Tester de overhodet ikke lenger, bare antar?

Legekontoret her mente minstemann har det.. han har hoste, rennende og tett nese og litt redusert, hadde feber de første 3 dagene men aldr høyere enn 39 grader.
Halve barnehagen og skola her er ute med det så derfor mete de at det var det.

ingen andre symptomer.

Feber
verk i kroppen
stiv nakke
besvimte/svimmel
diare
oppkast/gulp[X(]
vondt i brystet
vondt i lungene

Oh shit hørtes heavy ut. Fikk du det påvist eller blir det ikke påvist lenger? Tester de overhodet ikke lenger, bare antar?

ble ikke testa, andrea å ble dårlig.. han bare så på henne og sa det var det[&:] men om det ikke var svineinfulensa så lurer jeg på hvordan den er[:-]

Ja, det der må jo ha vært svineriet. Her ble Mikkel først syk, så jeg. Men hadde aldri Mikkel til lege. Han har vært syk siden fredag, men han har heller ikke hatt feber, men veldig dårlig ellers. Han pleier vanligvis å få ganske fort feber ved sykdom..

ORIGINAL: Solnexy

Vært hos lege?

Jeg har egentlig legetime i morgen, men jeg snakket med legekontoret i dag å hun mente det mest sannsynlig var svineinfluensen og det er ingenting legen kan gjøre. Jeg valgte da å utsette timen pga alle risiko gruppene så kan være på venteværelse hos legen.

Hørtes lurt ut å holde seg borte derfra. Med mindre du trenger en sykemelding eller noe annet

Feber, litt hoste, vondt i halsen, og veldig verking i kroppen. Litt kvalm, og dårlig matlyst. Føles ut som vanlig influensa syns jeg.

Minsten har feber, hoste, skikkelig ubehag, og pusteproblemer. Måtte tilbringe et døgn på sykehuset med han stakkars...

Majsen som er 3 år, har hatt det likt som meg bare at ho hadde feber litt lenger.

Back
Topp