Hvordan var din første mens etter sa/ma?

Trollemor

Betatt av forumet
Junibollene 2023
det er 4 uker siden jeg sluttet å blø etter sa/ma.. på søndag hadde jeg noe grå/brunt på papiret på ettermiddagen, tok på tampong mandag morgen, der var det noe mørkebrunt og litt blod på halve siden da jeg tok den ut. Tok ikke i ny, siden det var så lite og der ble litt tørt… kom ikke noe mer mandag, heller ingenting på torsdag, men i dag har det igjen kommet til grå/brunt ved toalettbesøk og litt gjennomsiktig slim med blodtråder… men kun ved toalett besøk…
Er det vanlig at mensen starter så rart og langtekkelig?
 
det er 4 uker siden jeg sluttet å blø etter sa/ma.. på søndag hadde jeg noe grå/brunt på papiret på ettermiddagen, tok på tampong mandag morgen, der var det noe mørkebrunt og litt blod på halve siden da jeg tok den ut. Tok ikke i ny, siden det var så lite og der ble litt tørt… kom ikke noe mer mandag, heller ingenting på torsdag, men i dag har det igjen kommet til grå/brunt ved toalettbesøk og litt gjennomsiktig slim med blodtråder… men kun ved toalett besøk…
Er det vanlig at mensen starter så rart og langtekkelig?
Jeg spottet brunt å delvis litt rødt i 3-4 dager i varierende mengder før tr kom, dette var ca 4 uker etter MA/medisinsk abort. Når jeg først startet blø var det som en normal mens, blødde litt mere eneste.
 
Første mens var som vanlig , kom også som vanlig syklus . Var mer kraftig første dag med litt mørkerød slintrer på ob .
 
Jeg spottet brunt å delvis litt rødt i 3-4 dager i varierende mengder før tr kom, dette var ca 4 uker etter MA/medisinsk abort. Når jeg først startet blø var det som en normal mens, blødde litt mere eneste.
Takk for svar, det høres ut som hos meg. Da håper jeg tr kommer ganske snart hos meg…
 
Første mens var som vanlig , kom også som vanlig syklus . Var mer kraftig første dag med litt mørkerød slintrer på ob .
Så deilig at den var som vanlig… irriterende når det kommer så lite som nå, da varer det sikkert også veldig lenge:dead:
 
Fikk tr 5 uker etter MA, men her var det motsatt. Blør veldig lite til vanlig, så følte det kom en foss i 2 dager før det roet seg. Har til vanlig ikke noe særlig smerter, men nå murret det en hel uke før, og føltes som noen knivstakk meg innimellom. Så håper det er normalt til neste gang, eller aller helst en spire igjen neste gang :joyful:
 
Den første blødningen etter SA var ikke så stor. Men 2 uker etter den igjen blødde jeg på nytt, og den var både kraftig og langvarig. Etter det gikk jeg tilbake til normalen igjen.
 
Spottet ganske mye i dagene før, men når det endelig kom, så var det i mengder. Blødde gjennom alt og måtte dra hjem fra jobb. Var sånn de to-tre første gangene etter MA. Kom helt plutselig og holdt på i flere dager.
 
Back
Topp