Hvordan utsette eksamen uten..

• Trådstarter Trådstarter LilleS
  • Opprettet Opprettet
L

LilleS

Guest
..å ha en annen grunn enn at en ikke har lest?[&:] Jeg visste at jeg hadde en eksamen å ta om igjen. Men når jeg i dag finner ut at den er nå på tirsdag, daaa får jeg litt panikk[>:] Noen som vet? Må jeg møte opp eller kan jeg si fra på annet vis?

Eneste jeg kommer på er å ikke stille, gå til legen og får bekreftelse på sykdom - levere den inn til skolen innen en uke har passert og ja... da kommer du unna...[8D]

ORIGINAL: *Jordbæra*

Er det en eksamen du skal ta opp eller en du går på skole får nå?

En eksamen jeg skulle hatt i vår, men da gikk det ikke så godt[8D] Så må jeg ta den på ny nå.

ORIGINAL: LilleS

ORIGINAL: *Jordbæra*

Er det en eksamen du skal ta opp eller en du går på skole får nå?

En eksamen jeg skulle hatt i vår, men da gikk det ikke så godt[8D] Så må jeg ta den på ny nå.

Til meg så er det iallefall slik at man må trekke seg 2 uker før, eller så bruker man opp et av forsøkene.. Hvis man ikke har legeerklæring da..

Får du flere enn 2 forsøk da?

Hos oss har man bare 2 forsøk, og stryker man begge gangene (eller ikke møter opp, både med gyldig og ikke gyldig grunn) så får man ikke lov å gå videre. Men kanskje det er forskjellig fra skole til skole. Dette er høgskole da.

JEg går på BI og der får du 3 forsøk og legeerklæring anses som gyldig grunn for å unnlate å ta eksamen. Dermed mister man ikke ett forsøk. Så kommer veldig an på skoleordningen din da?

Går på UiS. Vet man har 3 forsøk, så kan man søke seg til flere forsøk tror jeg..

Høhø, du æ goe du[8D]

Back
Topp