Hvordan traff dere deres utkårede?

Blanding av Tinder og ute på byen :p
Hadde matchet på Tinder noen mnd i forveien uten å skrive til hverandre. Bor på så liten plass der alle vet hvem alle er, så det var så kleint. Har var også litt skeptisk siden jeg hadde to barn fra før og var noen år eldre.

Men traff hverandre ute noen mnd etterpå, og planen var å bare ha et casual forhold (friends with benefits :p), men noen år etter sitter vi nå her med hus, ny stasjonsvogn og vår andre (min fjerde :wideyed:) på vei :)

Vi har vokst opp på samme lille tettplass. Crushet på han fra jeg var 13 år, og han da 15. jagde han rundt i 4 år før jeg endelig var gammel nok for han.. Så vi har vært sammen siden tenårene og fikk vår første sønn, da jeg var 18 og han 20. giftet oss i 2007, da jeg var 19. Selvfølgelig har vi hatt våre opp og ned turer. Men vokst opp sammen, så vi skal bli gamle sammen. Nå venter vi barn nr 4, 16 år etter førstemann kom til verden.

Vi har vokst opp på samme lille tettplass. Crushet på han fra jeg var 13 år, og han da 15. jagde han rundt i 4 år før jeg endelig var gammel nok for han.. Så vi har vært sammen siden tenårene og fikk vår første sønn, da jeg var 18 og han 20. giftet oss i 2007, da jeg var 19. Selvfølgelig har vi hatt våre opp og ned turer. Men vokst opp sammen, så vi skal bli gamle sammen. Nå venter vi barn nr 4, 16 år etter førstemann kom til verden.
For en fin historie :Heartred

Gjennom å besøke en venninne som hadde invitert han på fest siden han var ny i byen

Da jeg var 14 hadde storebroren min besøk av en kompis som var så kjekk at jeg nesten ikke turde se på han. Han var 20, så uaktuelt for oss på den tiden, men vi har alltid kikka litt ekstra på hverandre opp gjennom årene. Jeg flytta til et annet sted i landet i noen år, men da jeg kom tilbake som 21-åring, og vi traff hverandre, var det forlovelse, hus og baby på under ett år :laughing002
Nå 19 år etter venter vi nr 5 sammen, og er kanskje mer forelsket enn noensinne :love017

Back
Topp