Hvordan tok den kommende faren graviditeten?

Absolutt ikke uvanlig! Jeg satt med spørsmål om hva i alle dager jeg dreiv med:p men det gikk nå bra alt sammenxsmile9 sitter litt med samme følelse nå, for jeg skal begynne å skrive på masteroppgava til høsten:smiley-ashamed005 men det går nok fint det også tenker jeg! :dance008

Godt å høre at jeg ikke er alene! :rolleyes: Jeg syns det er veldig skremmende mtp at dette er første barn og jeg føler jeg ikke aner hva jeg har begitt meg ut på :hilarious: Hvordan vil graviditeten bli for meg, hva med fødsel..? Og ikke minst - hvordan blir det når man får baby i hus! Og enda så har vi ikke fortalt det til noen, så man blir alene med det også. Så da er det fint med et forum! :happy:

Godt å høre at jeg ikke er alene! :rolleyes: Jeg syns det er veldig skremmende mtp at dette er første barn og jeg føler jeg ikke aner hva jeg har begitt meg ut på :hilarious: Hvordan vil graviditeten bli for meg, hva med fødsel..? Og ikke minst - hvordan blir det når man får baby i hus! Og enda så har vi ikke fortalt det til noen, så man blir alene med det også. Så da er det fint med et forum! :happy:

Akkurat de samme tankene satt jeg med også :p tror det er helt vanlig! Denne gangen er jeg foreløpig rolig, men vi har jo ei fra før som nettopp fylte 1 år:happy: så har vi ei på 9 50%, så vi har stort sett fult hus:p

Mannen min er veldig med! Han er endelig skikkelig klar for å få barn og gleder seg til det :happy: Vi ble veldig lei oss da vi mistet sist, så nå har han hele tiden spurt om jeg er gravid. T.o.m. rett etter at vi hadde prøvesex :p:hilarious: Nå vil han fortelle det til familien og nærmeste venner, noe jeg syns er grei, for var veldig fint at de visste om SA sist.

Veldig fornøyd og selvsikker på at dette skulle gå, men veldig nervøs siden sist MA er ganske nylig. Men positiv er han :Heartred svigerfar derimot er overbevist om at d blir tvillinger :p

Back
Topp