Hvordan telle mnd?

Har også termin 9 og tenker likt som deg :) men greit å vite at man faktisk er pittelitt lenger :) men så da er et sv skap lenger enn 9 mnd da?

Sniker fra august:)

Jeg tenker nesten som dere bare at jeg bruker dato for unnfangelsen, men det er ikke så stor forskjell fra termindato hos meg

Jeg har snakket med jm om min frykt for å gå på overtid. Jeg er kjemperedd for det, og har sagt at dersom ikke noe er i gang dagen etter termin, setter jeg meg på føden og forlanger igangsetting.
Hun tar meg gasnke seriøst og er enig i at overtid ikke er noe særlig, men hun mener at om jeg går en uke over så skal hun få meg inn. Men jeg vil gjerne inn tidligere enn det :(

Har du født før eller er det første? Er det en grunn til du er redd for å gå på overtid?

Har ikke født før, men farene for at det skal gå noe galt når man går på overtid øker for hver dag. Og de fleste (!) jeg kjenner som har gått på overtid har måttet ha keisersnitt. Og jeg er livredd for keisersnitt. Er ikke så redd for vanlig fødsel. Men keisersnitt får jeg helt angst for bare jeg tenker på det :/

Jeg vil gjerne inn 4 dager før termin, for å rekke barnehagefristen :laughing002
Neida, bank i bordet så holder mini seg på plass så lenge som mulig, men vil helst slippe for mye over tida - blir tungt og varmt nok, midt på sommeren!

Har ikke født før, men farene for at det skal gå noe galt når man går på overtid øker for hver dag. Og de fleste (!) jeg kjenner som har gått på overtid har måttet ha keisersnitt. Og jeg er livredd for keisersnitt. Er ikke så redd for vanlig fødsel. Men keisersnitt får jeg helt angst for bare jeg tenker på det :/

Skjønner, jeg har gått over begge gangene og det gikk helt fint slapp ks. starta av seg selv 2 og 5dager etter termin.. de fleste førstegangsfødene går noen dager over. så du må ikke få helt noia hvis det ikke skjer noe på termindagen.

Jeg vil gjerne inn 4 dager før termin, for å rekke barnehagefristen :laughing002
Neida, bank i bordet så holder mini seg på plass så lenge som mulig, men vil helst slippe for mye over tida - blir tungt og varmt nok, midt på sommeren!

med min flaks så blir det hetebølge fra juli-september :P Når man går der sprekkeklar :p

Uffda, prøv å ikke gå å tenk på dette... Det kommer garantert til å skje av seg selv og d gjør d jo som oftest :)

Uffda, prøv å ikke gå å tenk på dette... Det kommer garantert til å skje av seg selv og d gjør d jo som oftest :)
ja, det går nok veldig bra litt over eller ikke :)

Back
Topp