minoja
Elsker forumet
Ja lurer på hvordan tiden etter er/føles? Jeg har vel innsett sånn smått til nå at jeg har prøvd å stenge ute det hele og bare leve videre som om ikke noe har skjedd. Er 1 mnd siden det ble oppdaget og jeg fikk utskraping, en hel "surrealistisk" opplevelse når man bare skulle inn på kontroll. Og jeg må innrømme at jeg begynner å synes dette er så tungt og vanskelig i tillegg er temaet vanskelig å ta opp med folk og sikkert rart for familie og utenforstående og forstå/forholde seg til, men føles som om alle later som ingen ting. Er usikker på hva jeg egentlig ønsker og forventer, og føles jo litt feil å føle at andre skal forstå sorgen over å miste noe som var så lite og smått at det absolutt ikke ville overlevd utenfor min livmor.....er bare veldig tungt å bære på en sorg som jeg nesten føler jeg ikke burde føle....har jo 2 flotte og friske unger, denne nr 3 var ikke planlagt men et sjokk, men så ønsket og velkommen da det ble oppdagen.....sukk....føler meg så "tung til sinns" men er vanskelig å dele med andre, har så kort lunte i forhold til sambo også for tida for små ting, vet ikke om det er sammenheng....men føler ikke jeg blir ferdig med sorgen eller vet hvordan jeg skal bli ferdig med den....går det bedre først ved en neste graviditet?? Huff, mye rot sikkert i disse tankene jeg skriver ned, men håper noen vil fortelle litt om sine tanker og følelser etter MA så kanskje jeg ser at jeg ikke er alene....muligens det kan hjelpe å høre om dere andres sine erfaringer :)