hvordan takler dere trøttheten?

mittønske

Flørter med forumet
.. ja?

Den trøttheten er så intens, å jeg vet ikke hvordan jeg hadde overlevd hadde det ikke vært for at jeg er sykemeldt å ungene går i bhg. Når jeg var gravid med nr2 hadde jeg eldste hjemme, skjønner ikke hvordan jeg kom meg gjennom dagene :p
 
Forferdelig å være så trøtt hele tiden. Er nok ikke akkurat den optimale samboer for tiden. Jeg takler trøttheten ved at jeg rett og slett ikke setter meg ned. Full fart på jobb hver dag, så henting av kidsa på bhg og skole, middag, lekser osv. Så når barna er i seng en gang mellom 19/20, sovner jeg på et blunk og sover til neste morgen igjen.. Da starter samme regla på nytt igjen ;)
 
Kanskje ikke så lett når man har barn fra før, men hos oss lager mannen middag til oss mens jeg tar en liten powernap. Det er redningen for at jeg skal holde ut på kvelden :)
 
Jeg sover når jeg kan.. gjorde det sist også.. tar meg en blund nå og da.. går helt fint.. Eneste er at jeg sover litt dårlig.. er veldig urolig i kroppen.
 
Jeg legger meg tidligere og tidligere, i går sovnet jeg før ungene. :D Jeg er så heldig at jeg er hjemme alene et par timer 2-3 formiddager i uken, og da sover jeg ofte litt da også. Mannen lar meg sove lenge lørdag og søndag. :) Ellers må jeg være veldig mye ute med ungene for tiden, for da er det heldigvis lettere å holde seg våken.
 
Back
Topp