Hvordan takke mannen?

santana

Betatt av forumet
Vi har akkurat vært igjennom både en graviditet utenfor livmoren og nå en MA i uke 9 (fosteret hadde vært dødt siden uke 6) på bare noen få mnd. Dette er naturligvis noe som har tatt veldig på for oss begge, og kanskje litt ekstra for meg. Men det er noe som har slått meg, og det er hvor utrolig heldig jeg er som har han. Det er faktisk ikke én ting han ikke har stilt opp og gjort, han har rett og slett vært enestående. Jeg har veldig lyst til å vise han hvor mye dette faktisk betyr for meg, og har lyst til å gjøre noe litt spesielt for han slik at han føler seg like verdsatt som det han har fått meg til å føle den siste tiden. Men så er det det store spørsmålet, hva skal jeg finne på? Håper det kanskje er noen kreative sjeler her inne som vil dele noen fine forslag med meg? :)

Jeg ville gjort noe romantisk sammen. For eksempel lag favorittmaten hans og en deilig dessert, tenn lys i hele stua/kjøkkenet og se en av hans favorittfilmer eller to og drikk vin, øl eller hva enn dere liker. Bare kos dere sammen, kun dere to. Hvis du vil gi en gave av noe slag kan du jo gjøre det også, kanskje det var den typen ting du lurte på? Kanskje et enkelt smykke eller noe slikt, og et kort hvor du skriver noe fint og personlig?

Jeg ville gjort noe romantisk sammen. For eksempel lag favorittmaten hans og en deilig dessert, tenn lys i hele stua/kjøkkenet og se en av hans favorittfilmer eller to og drikk vin, øl eller hva enn dere liker. Bare kos dere sammen, kun dere to. Hvis du vil gi en gave av noe slag kan du jo gjøre det også, kanskje det var den typen ting du lurte på? Kanskje et enkelt smykke eller noe slikt, og et kort hvor du skriver noe fint og personlig?
Tenker også i disse baner... Eventuelt overraske med hotellopphold?

Noen ganger er det sterkt nok å bli fortalt rett i øynene hvor mye man betyr for andre:)

Vi har to barn fra før, og nå når jeg var gravid med siste var det utrolig slitsomt pga. min graviditet, og jeg er KJEMPE takknemlig for den fantastiske mannen jeg har.

Jeg tok håndavtrykk av ungene, og lagde et håndskrevet kort til han på a-4 ark, noe var sagt fra meg, og noe fra ungene, + et dikt. Det fikk han på sykehuset når vi lå der med nr 3 etter fødsel. Det var nok til å sette han ut, og det var MER enn nok det jeg hadde skrevet der. :) En veldig fin stund.

Hadde det vært en setting uten barn/babyer som tar det meste av tid, ville jeg ordnet med hotellnatt og ut for å spise, + kanskje en sjokoladeekse eller noe sånt med et håndskrevet kort med akkurat hva du mener :)

Spa weekend

En romantisk weekend :) Jeg tok med mannen på spahotell i Riga når han hadde bursdag. Ikke var det særlig dyrt heller. Hører Sopot i Polen skal være ekstremt bra og billig på sånne spaturer. Mat og drikke er også veldig billig :)

Back
Topp