Hvordan tåler dere varmen?

Jeg klarer meg utmerket. Jeg får nesten ikke puste inne, må være ute hele tiden og jeg elsker det. I dag har det vært over 30 grader og jeg plages ikke litt engang. Fantastisk :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Jeg signerer denne!!:)

Nyttårslykke<3

Heldig og heldig, som sagt så får jeg nesten ikke puste inne. Jeg får skikkelig pustebesvær. Er som å puste ned i den samme papirposen uten tilgang på ren luft. Det er forferdelig. Det lar seg ikke gjøre å være ute HELE tiden.
Men ja, deilig at jeg tåler varmen siden jeg i tillegg elsker den.

Vi har alle våre ting ;)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Jeg har aldri vært glad i slik varme i utgangspunktet, og nå holder jeg nesten ikke ut.. :D Blir dårlig og synes det er vanskelig å puste, rett og slett. Føttene hovner opp skikkelig også. Til nå har det vært grei temperatur inne om dagene, men i dag er det tredve grader her også, og vi har ikke vifte eller noe :eek: Skal på en times biltur snart, og gleder meg til air condition! :p

Jeg er heller ute enn inne på jobb om dagene ! Er omtrent 30 grader inne, og i tilleg må jeg rydde på plass varer og springe fram og tilbake! Svetten renner og hode dunker skikkelig :/ ! Vurderer og si til sjefen at dette klarer jeg ikke, er helt gjennomkokt!

❤️25.1.15❤️

Trur eg held på å daue av varme til tider, men så liker eg ikkje så godt varmen til vanlig heller ;) positive er at eg ikkje klara å forsove meg til jobb- ligg jo våken uansett ;)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Kom på det at jeg kunne sette på varmepumpene på 18 grader, da ble det plutselig pustbart inne :p

Liker ikke at det er varmt inne på natta men ellers stoooorkoser jeg meg. Aldri vært friskere, mer oppegående og full av energi som når det er skikkelig varmt. Kan sitte i sola i timesvis. Men jeg tåler kulde dårlig. Vinter er ok men da er det jo lov å gå med tykke vinterklær. Jeg sliter med Reynaud's syndrom store deler av året og må ha varme for å være symptomfri. Legen ville ikke skrive ut medisiner :(

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Kjøpte oss basseng i dag, tror jeg kommer til å bruke det nesten mer en knerten..... Det var jammen deilig å bare sitte i det kalde vannet og slappe av :)

Aldri likt sola. Liker meg i skyggen eller inne.
Skal bli spendenne å være ute i sola mest av dagen når jeg kommer tilbake til jobben igjen.
Spent på hvordan formen og hue reagerer på det. Pleid å få hodepine før :-/

Back
Topp