Hvordan tåler dere varmen?

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Overskriften sier vel sitt. Jeg får heteslag av ingenting. Orker så å si ingenting før på kvelden. Var ved sjøen i 1 time idag og ble dårlig etterpå. Hjemme var d altfor varmt.. Helt nytt for meg. Tidligere har jeg kunnet sitte mange timer i solen og bare nyte d.

Er jeg hjemme så blir jeg slått it men drar jeg på stranda så går det greit :)

Jeg bor inne, med aircondition.. Takler varmen dårlig om natta, men dagtid går det overasskende greit :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg sliter!! Spesielt om natta, phew. Og klarer ikke sitte like lenge i sola nå som tidligere.

Jeg klarer meg utmerket. Jeg får nesten ikke puste inne, må være ute hele tiden og jeg elsker det. I dag har det vært over 30 grader og jeg plages ikke litt engang. Fantastisk :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Jeg klarer meg utmerket. Jeg får nesten ikke puste inne, må være ute hele tiden og jeg elsker det. I dag har det vært over 30 grader og jeg plages ikke litt engang. Fantastisk :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Da er du heldig. Du får nyte det. Koser meg på kvelden jeg. Da er tempen passe:)

Tåler varmen utrolig dårlig, hiver i meg vann litervis med om dagen, men når jeg våkner opp har jeg vondt i hodet. Beklager kropp at jeg ikke klarer å drikke og sove samtidig, liksom:angry3. Frustrerende, for tar meg mange timer å blir kvitt hodepinen igjen!

Tåler varmen utrolig dårlig, hiver i meg vann litervis med om dagen, men når jeg våkner opp har jeg vondt i hodet. Beklager kropp at jeg ikke klarer å drikke og sove samtidig, liksom:angry3. Frustrerende, for tar meg mange timer å blir kvitt hodepinen igjen!
Huff, kjipt når d resulterer i hodepine da...

Blir ganske utslått, men samtidig går det ganske greit om jeg er rolig:p men slitsomt på jobb!!

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Vært i dyreparken i 3 dager nå i steikende sol...gått overraskende bra men koser meg ikke akkurat:P

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Her nytes alle varme dager i vannet :-) ligger å dupper på stranda hele dagen, veldig godt å avkjøle kroppen fra all varmen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Reiser oppover på fjellet på lørdag, da blir det ikke like mye bading.. For kaldt! Så spent på hvordan det går hvis det blir veldig varmt ;-)

Her nytes alle varme dager i vannet :) ligger å dupper på stranda hele dagen, veldig godt å avkjøle kroppen fra all varmen :)

Herlig. Nydelig vær idag og, så får vurdere et bad idag:-)
Men først noen timer med jobb. VARMT...

Back
Topp