Hvordan "stige i gradene"?

Flo87

Elsker forumet
Ser at man har ulikt antall stjerner, og i tillegg tilhørende tittel. Jeg f.eks er nytt medlem og har bare 1 stjerne. Fins det noen oversikt over hvor mange innlegg man må ha for å øke i gradene? Hva har det egentlig å si? Hehe.. Ble bare litt nyskjerrig [;)]
 
Tror bare det har å gjøre med hvor mange innlegg du har skrevet[:)]
 
Vet det sto på forsiden på forumet før, men tror ikke det gjør det lengre.. Og jeg hukse hvertfall ikke hvor mange innlegg du mangler til å få ny stjerne! Heheh [:)] 3 eller 500 kanskje??
 
jeg fikk min andre stjerne når jeg hadde skrevet 300 innlegg [:)]
 
Nå må jo jeg teste hvor mange stjerner jeg har...
 
Husker ikke hvordan det var igjen jeg. Er antall innlegg det går på hvertfall.
 
Hehe.. Da får jeg skrive i vei da. Jeg vil også ha stjerner [8D]
Så dere får bare forberede dere på MASSE innlegg fra meg fremover [8|]
 
ORIGINAL: Flo87

Hehe.. Da får jeg skrive i vei da. Jeg vil også ha stjerner [8D]
Så dere får bare forberede dere på MASSE innlegg fra meg fremover [8|]


hehe.. Dette har er og lurt på! [:D]
 
må bare skrive så jeg ser hvor mange stjerner jeg har:P
 
Godt jeg ikke var alene om å lure på dette.. :) (og vips enda ett innlegg [:D] )
 
Hehe[:D] Kjekt med stjerner[:D]
 
Kan vi fylle denne tråden med unødvendige innlegg for å få flere stjerner?? hihi!!
Må nok bli mer effektiv og flinkere til å svare på ALT skal det ha noe å si...Jeg er litt lat kjenner jeg...men har kommet seg etter jeg ble sykmeldt....:)
søren!! Skulle delt dette i mange innlegg!!
 
Hehe, jeg må også sjekke ;p
 
ORIGINAL: Enirdna

Kan vi fylle denne tråden med unødvendige innlegg for å få flere stjerner?? hihi!!
Må nok bli mer effektiv og flinkere til å svare på ALT skal det ha noe å si...Jeg er litt lat kjenner jeg...men har kommet seg etter jeg ble sykmeldt....:)
søren!! Skulle delt dette i mange innlegg!!



Skal ikke ta helt av da [;)] Var bare at jeg aldri hadde tenkt over det før, og ble litt oppmerksom på det i går. Virker som jeg skriver og skriver og skriver her inne for tiden, uten at jeg øker i stjerner. Går tregt med disse innleggene...
 
Hehe [;)] Jeg og lurte på dette, men så passerte jeg 300 innlegg, og vips. To stjerner [;)]
 
oi:) Hurra for dine tre stjerner!! :) Hehe!!
 
eg og vil ha flere stjerner.
 
Stjerner******[:)]
 
Back
Topp