Hvordan stemmer man?

skytte76

Gift med forumet
Ligger jo en konkurranse her hver måned med bilde av englene våre, men hvor legger man inn stemmen sin[8|] Kan jo ikke bruke bildetråden til det!

Vi får lage en "stemme" tråd da!! [:D]

men er vel 28. som er siste frist til å legge inn bilder, så da begynner vi å stemme
etter d..

Tror vi må forte oss litt med disse stemmene, for Linka blir jo uten nett en liten stund (eller er jeg helt på jordet nå?) Trodde man skulle stemme før den 28 for å kåre vinneren til den datoen.

* Dagen etter at fristen har gått ut ( settes til 28 i hver mnd ) lages det en liste med deltagere som man kan stemme på.

Og så kan man stemme fram til den 1.
Slik jeg har forstått det...
men når blir Linka uten nett da?

Da er jeg med. Takk takk[:D] Tror det står i en tråd her inne om at det var noe alle burde vite eller noe......... (tror jeg) Hun startet iallefall tråden selv[:)]

Ja jeg fant den![:D]
der sto det at hun kom til å bli uten nett fra ca.29. juni til 10.juli..
litt usikkert avhengig av når de ble helt ferdig me huset...[;)]

Vi får greie oss som best vi kan i mens!![:)]

Hei dere.

Jeg vil legge ut tråden med avstemming på den 28 som vanlig. Tror dataen blir stående her til den 2 eller 3 juli så da rekker jeg akkurat å oppsummere stemmene og legge ut ny måndes tråd.

Klemmer

Hva skulle vi gjort uten deg, vennen!![:)]

Ja, hva skulle vi gjort uten Linka[:D] Favoritten min er allerede klar så jeg venter bare i spenning på tråden som kommer imorgen[;)]

Linka, du gjør en fantastisk jobb!!
Er så kjekt med disse konkuransene!!

(må si jeg sleit VELDIG med å bestemme meg for bilde denne måneden, og er jammen ikke sikker på om jeg valgte riktig, men sånn er det sikkert for mange andre også[;)])

[:D]Veldig spendt på hvem som vinner denne måneden
- er SÅ mange bra bilder denne gangen!!![:D]

Takker og bukker for den alle sammen. Prøver så godt jeg kan. Ihvertfall flott at dere hjelper meg underveis. For tilsammen skaper vi et utrolig godt miljø her.
Klemmer

Back
Topp