Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror vi må forte oss litt med disse stemmene, for Linka blir jo uten nett en liten stund (eller er jeg helt på jordet nå?) Trodde man skulle stemme før den 28 for å kåre vinneren til den datoen.
Da er jeg med. Takk takk[:D] Tror det står i en tråd her inne om at det var noe alle burde vite eller noe......... (tror jeg) Hun startet iallefall tråden selv[:)]
Ja jeg fant den![:D]
der sto det at hun kom til å bli uten nett fra ca.29. juni til 10.juli..
litt usikkert avhengig av når de ble helt ferdig me huset...[;)]
Hei dere. Jeg vil legge ut tråden med avstemming på den 28 som vanlig. Tror dataen blir stående her til den 2 eller 3 juli så da rekker jeg akkurat å oppsummere stemmene og legge ut ny måndes tråd. Klemmer
Linka, du gjør en fantastisk jobb!!
Er så kjekt med disse konkuransene!!
(må si jeg sleit VELDIG med å bestemme meg for bilde denne måneden, og er jammen ikke sikker på om jeg valgte riktig, men sånn er det sikkert for mange andre også[;)])
[:D]Veldig spendt på hvem som vinner denne måneden
- er SÅ mange bra bilder denne gangen!!![:D]
Takker og bukker for den alle sammen. Prøver så godt jeg kan. Ihvertfall flott at dere hjelper meg underveis. For tilsammen skaper vi et utrolig godt miljø her.
Klemmer