Hvordan stemmer du til valget

Cullen skrev:
stemmer på det jeg står for og alltid har stått for. nemlig AP!

Stemmer AP fordi de har best og mest ansvarlig politikk som er beviselig gjennomførbar. Ikke sympatistemme! En stemme til et parti som står for nestekjærlighet, ansvar, solidaritet og en bedre verden.

Det er jo kommunevalg i år, så da går det for min del mer på person og lokalsaker enn på parti. I år kjenner jeg en av ordførerkandidatene, og hun tilhører ikke det partiet jeg vanligvis stemmer på, men jeg tror hun får min stemme i år, for hun er virkelig ei grepa dame, og tror hun vil gjøre en skikkelig bra jobb som ordfører.

Hadde det vært stortingsvalg hadde jeg stemt som før.

stemmer ikke utav sympati/støtte.

stemmer aldri mer frp/høyre, men det er pga de vil innføre bompenger, og kutter i barnehagesektoren som bare det her.  8pluss pluss)

stemmer nok ikke ap uten å sette meg skikkelig inn i partiet.

Like sosialistisk som jeg alltid har vært.. Stemmer det samme som tidligere valg..

MICAmor skrev:
Dette vil absolutt ikke endre min stemmegivning ved valget.
-og nei,jeg kommer ikke til å stemme Ap ,har aldri gjort,kommer aldri til å gjøre.

Sign

Jeg har bestemt meg for at jeg skal stemme da! Det var jeg ikke sikker på om jeg skulle gjøre før 22.07. selvsagt kan man stemme blankt men siden jeg bor i en vanstyrt kommune som kun burde konsentrere seg om en ting som ingen av partiene faktisk konsentrerer seg om - å bli slått sammen med nabokommunene som faktisk er velfungerende - lurte jeg litt på om jeg rett og slett skulle la være og stemme bare som "straff" (ulogisk, jeg vet! :P ).. Nå har jeg hvertfall tatt til fornuft og kommer til og stemme.. Da blir det enten blankt, evt. AP som er det partiet jeg hadde stemt på dersom det var stortingsvalg..

Vel, nå er det jo lokalvalg i år, ikke stortingsvalg. Så Jens Stoltenbergs (forsåvidt utmerkede) respons på terroren endrer ikke mitt syn på hva som er best for kommunen min. Da er det viktigere at H, FrP og V har dannet koalisjon her - så det blir ingen av dem!!!

All ære til Stoltenberg for hvordan han har håndtert det som skjedde.
Men jeg kommer nok ikke til å stemme AP av den grunn. Er anndre partier som er mer lik det jeg ønsker skal styre landet. Så jeg stemmer som ved forrige valg, og håper det partiet vinner..

Sympatistemmer er jo nesten en fornærming ovenfor AP. Men jeg tror nok at det som har skjedd kommer til å prege oppløpet til valget

Stemmer det samme som jeg alltid har gjort. ;)

Jeg har forandret mening fra tidligere. Og kommer til å stemme helt nytt i år. Står mellom to valg. Ene er delvis pga. tragedien som har skjedd. Ikke på sympatisering, men pga. håndtering og verdier.

stemme det jeg gjorde sist for det pariet passer vår situasjon best, men de kommer aldri til makten for er ett for lite parti men vil støtte de

Det ENESTE jeg har bestemt meg for er at det uansett ikke blir SV, ALDRI SV emoticon

Back
Topp