Hvordan startet riene?

*Mama*

Gift med forumet
Jeg gikk direkte på 2min mellomrom mellom riene sist sv.skap. Lurer på nå hvordan de startet? Hvor kjente du det? var det vondt med en gang eller begynte det smålig? Har hatt små vondt nede ved hoftekanten(undernavlen) i noen timer nå. Kommer av og på hele tiden. Magen har vært knall hard i hele dag. Håper det ikke er noe på gang.. Vil vente noen uker til.. [&:][&o]

Finner liksom ikke ut av disse små smertene nedi magen. Kynnerene mine har ikke vært slik før i hvertfall. hjelper kanskje å legge seg.

Hadde noe lignenede som du beskriver. Regelmessige ca 20-30 minutt mellom i mange timer før di ble kraftigere og tettere. Ble til slutt satt på drypp for å sette i gang da riene brukte så lang tid før di tok seg opp.

Mine begynte som litt annerledes kynnere. Litt kraftigere og med svake menssmerter mens magen var stram.
Regelmessige med ca 10 min mellom. Hadde det slik noen timer før de tok seg opp og kom tettere.

det geynnte med at vannet gikk..også kom det litt og litt,som menssmerter som ble bare sterkere og sterkere,og til slutt var det et helvete[:D]

Back
Topp