Hvordan startet din/dine fødsler?

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Dere som har født før, hvordan startet fødselen?

Begge mine har begynt med slimproppen, blødning og så rier, vannet ble tatt med eldste og med minste gikk det da hodet sto i åpningen så jordmor sa jeg hadde sterk hinne. Ser for meg fødselen starter på samme måte denne gangen, men de sier jo tredje er en luring! :) :)

Starter med at vannet gikk ca. 3 uker før termin, ingen symptomer før. Var født 3,5 timer etterpå. Så er litt spent denne gangen :P

Starter med at vannet gikk ca. 3 uker før termin, ingen symptomer før. Var født 3,5 timer etterpå. Så er litt spent denne gangen :p

Oi det gikk fort da! Må jo nesten ha vært litt sjokk :P

Jeg våknet av rier kl 03.00 på natta. Vekket mannen 07.00. Var på sykehuset 08.10 og da gikk vannet på vei opp til fødeavdelingen. Kl. 09.30 var jeg blitt mamma, 9 dager før termin :) Veldig spent på hvordan det blir denne gangen:)

Startet med at vannet gikk midt på natten. Hadde ingen symptomer før det. Hun ble født 6,5 timer etter det :)

Startet med masing noen kvelder før det tok seg opp på termin. Hadde rier i endel timer før vi dro inn, hadde 5 cm åpning og fra 5-10 cm og ungen var ute tok det 11 timer ca :) vannet gikk aldri, ble tatt av jordmor da vannblæra kom ut mot slutten.

Jeg våknet av rier kl 03.00 på natta. Vekket mannen 07.00. Var på sykehuset 08.10 og da gikk vannet på vei opp til fødeavdelingen. Kl. 09.30 var jeg blitt mamma, 9 dager før termin :) Veldig spent på hvordan det blir denne gangen:)

Det gikk jo ganske fort da til å være førstemann :)

Startet med masing noen kvelder før det tok seg opp på termin. Hadde rier i endel timer før vi dro inn, hadde 5 cm åpning og fra 5-10 cm og ungen var ute tok det 11 timer ca :) vannet gikk aldri, ble tatt av jordmor da vannblæra kom ut mot slutten.
Fødte du på termin? Det er jo litt morsomt :)

Vannet Gikk:) spent på åssen det starter den her gangen:) bare jeg ikke må bli satt igang så ee jeg fornøyd:)

Back
Topp