hvordan starte emne?

Zina20

Andre møte med forumet
Heisann

Lurte på om noen her inne kan hjelpe meg med noen tips.?
dåkkar skjønner det at eg e veldig verpesyk!! då mener eg veeeeldig og...
og eg har hatt lyst til og snakke med typen no lenge om baby :)
Men eg tørr ikkje.. eg vet ikkje kordan eg skal begynne liksom, og eg e redd for og skremme han og litt sånt.. eg vetsje.. e litt pingle av og til

vi kan snakke med hverandre om alt annet.. men når det kommer til baby emne, så vet eg ikkje...

så, eg lurer på om det e noen her inne som har noen tips eller råd om kordan eg kan snakke med han om det,,, ta det første skrittet liksom :P
eller om dåkkar vet om noen gode tips om kordan eg kan hinte godt frem til han om at eg har lyst på ett lite nurk sammen med han ... :)

håper noen har noen gode råd til meg :) for eg holder på og bli heeelt gal snart

takk på forhånd :)

aner ikke hvordan det er å være i din situasjon, for her var det veldig naturlig å kunne snakke om når vi ville ha barn. Snakket om det før vi ble sammen faktisk  :)

2 år siden vi ble sammen og lille jenta vår er snart 3mnd :)

dårlig med tips fra min side da :P

Om du er redd for å skremme han vekk ved å si du vil ha baby, så er jeg fristet til å si at dere ikke har vært sammen lenge nok jeg altså..

Det skal ikke være flaut, og man skal ikke få barn "bare" fordi man er verpesyk (selv om jeg vet veldig godt hvordan det er å være skikkelig verpesyk), det skal man være to om. og man bør være sikker på forholdet og den andre parten først. Det innkluderer å snakke om barn..

Å snakke om barn var noe av det første jeg og mannen min gjorde. Han visste hvor jeg sto og jeg visste hvor han sto i saken fra dag en.

å så heldig dåkkar e :)
nei eg e veldig trygg på han :) ikkje det :)
e bare at det virker som om ingen av oss tørr og komme inn på baby emne liksom
tror og at han har begynt og skjønne at eg har lyst på unge no sammen med han..begynner og små sutre hver gang eg ser en baby enten på tv eller ute på gaten, og då bare begynner han og le av meg... nei off.. mannfolk asså :P

men eg tror og at han egentlig vil ha en baby selv om han ikkje sier det rett ut, sånn som eg vil han skal.. for vi har regelmessig sex,, greit, i det siste, eller det vil si etter at eg hadde SA/MA i desember, så har han ikkje komt inni meg, endå vi begge vet at det ikkje e noe sikker prevensjon i det hele tatt.. så tror eg kanskje får ta og bite det sure eple snart :P og bare stupe i det, og få luftet emne :P men ville bare først høre ka folk her inne mente.. om det e noen som har ett tips eller råd til meg :)

vel då har eg klart og nerme meg emne :) stolt av meg sjøl
men ikkje helt der enda, men siden eg har klart og komme litt inn på det, uten at han har blitt skremt, så må vel det vere ett godt tegn, eller? :)

Back
Topp