Hvordan står det til med februarspirene 2016?

Uff, dere har hatt en hard start :( Bra det går bedre nå :)

Vi har heldigvis sluppet ganske billig unna og har bare hatt litt mageknip her og der. Er i en periode med 100 000 oppvåkninger i løpet av natta, men lillegull er stort sett glad og fornøyd :) I skrivende stund har faren tatt over stafettpinnen så jeg kunne legge meg litt igjen. Hører de sitter og skravler og ler på kjøkkenet ❤
Så moro :) Mageknip kan være en utfordring i seg selv :) Men det hjelper når humøret er med ❤ Det er koselig å høre motparten med den lille :)
 
Drøye 2,6 kg ved fødsel, så var jo ikke så stor. Og bare 6 uker da hun fikk RS. Hadde ikke så mye å gå på da.
Nei da var hun ikke stor til alderen ❤ Selv fikk jeg min datter i uke 34 og 1,6 kg. Huff, det er skummelt når de er så små og blir syke synes jeg.
 
Nå føles det som om ting begynner å gå bra. Har vært mye tull etter RS-virus og sykehus før påske, så fikk han sopp i munnen, magetrøbbel og omgangssyke. Litt forkjølet igjen nå, men det går greit. Er stort sett en smilende og stille liten (stor) kar. Vekten var 8730 sist vi var på kontroll, så han er vel akkurat bikket 9kg nå vil jeg tro. Og jeg som trodde storebror var stor med sine 8,2 kg ved 4 mnd :p
 
Back
Topp