Hvordan står det til med fødebagen, jenter? =)

Husker ikke det jeg har pakt. Beggen er i allefall klar og var ferdig pakket før jeg var 30 uker på veg. Har en begg med alt i og en krisebegg i bilen tilfelle jeg var ute på noe og vannet gikk der jeg ikke hadde mulighet for å komme meg hjem.

Har ikke begynt å planlegge den enda :-p Skal ha den klar til uke 37 eller 38 tenker jeg.

Ferdig pakket eller dvs har pakket mye for mye, så kan med fordel pakke ut noe;)

Stresser med å lage ferdig hentesettet, så det skal oppi hvis eg rekker det, hvis ikke har eg andre hele antrekk oppi uansett;)

Har pakka ferdig til baby :-) min er sånn ca 50% klar, alt av klær e klart :-) mangler toalettsaker, kamera, ladere, drikkeflaske o.l

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Herregud det har jeg ikke tenkt på engabg! Utsetter vel å tenke på det :p haha

Har endelig fått somla meg til å pakke bagen min! Mangler bare det som er i (daglig) bruk, og som skal kastes oppi bagen før vi reiser. Og kamera står på lading.
Bagen til baby pakket jeg klar for et par uker siden.
Så nå er jeg klar for at baby kan komme! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har begynt på begge sine bager :) kan fint dra avsted med min om jeg må nå. Men er noen ting til som skal oppi til meg og sambo ;) føler ikke jeg trenger å gjør ferdig baby sin enda, vis han kommer nå vil han ikke passe noe av tøyet. Så da får jeg slenge med et teppe og bamsen i min Bag :P

Ferdig pakket eller dvs har pakket mye for mye, så kan med fordel pakke ut noe;)

Er på det stadiet jeg også. Har pakket ferdig bag til både meg og småen, men innser nå at jeg har med aaalt for mye. Tror jeg har pakket ned nok til en uke, og jeg håper på maks 2 dager på barsel. Har også pakket med 3 hentesett til småen :rolleyes: Tror nok at jeg skal gjennomgå bagen en gang til, og se hva jeg kan ta bort. Vi bor bare 20 min fra sykehuset, så hvis jeg trenger noe, er det ikke langt å dra for å hente :p

Takk for svar!! Det var visst dette som skulle til. Motivasjonen snek seg innpå, og nå ser jeg nemlig endelig en ende på dette prosjektet. :)
..er 36 +1, men det er jo lov til å håpe at noe skulle komme til å skje før tiden denne gangen. :)

Var å handlet litt mer til Fødebagen i dag. Skulle kjøpe dusjsåpe, men kom hjem med balsam av alle ting. Jaja :p

Har gooood tid 34+4. Dessuten bor vi ikke så langt fra Haukeland, sender mannen hjem om jeg har glemt noe. Så lenge jeg har helsekortet og ullsokker ordner alt seg

Har ikke begynt enda, men det klør litt i fingra etter å ha blitt ferdig med den.. Så kanskje jeg begynner snart ;) (32+6)

Har skrevet liste hvertfall ;) Og babyens klær. Og så vet jeg hvilken bag jeg skal bruke ;) Men nå er jeg jo bare 33+5, og føler at jeg har allverdens med tid :p

Har ikke begynt enda..men fikk tak i bag i London i helga - så det er en start :-D

Har pakket en fødebag og en barselbag. I fødebagen har jeg tannkoster, tannkrem, energidrikk, nøtter og new energy-barer. Mannen holdt på å svime av sist, så skal sørge for at han holder seg kvikk og rask ;) i barselbagen er klær til lille, div toalettsaker, kosedress og mye undertøy til meg, ammetopper, ullinnlegg, bind og morgenkåpe. Morgenkåpa var såå kjekk sist da jeg var mye oppe med gråtende baby med magetrøbbel på natta. Er klar! :)

Jeg ble så rastløs og kjedet meg sånn, så nå har jeg faktisk pakket klar stelleveska med det jeg skal ha med til baby, og lagt den klar i bilstolen på soverommet :p

Back
Topp