Ja den er så godt som klar
Både min og baby sin. Er 36+2 idag så tenker det er greit å ha alle nødvendige ting i hus, og med ting i hus tar kontrollfreaken i meg overhånd og alt finner vei ned i rett bag fortest mulig
TIl meg selv har jeg pakket:
- nettingtruser og ekstra bind(vi får ikke truser på sykehuset her og jeg synes det er greit med litt ekstra så jeg slipper løpe frem og tilbake hele tiden, da jeg har opplevd de bare gir 2 om gangen)
- paracet og andre medisiner jeg bruker
- toalettsaker som shampoo, deo, krem, sminkefjerner osv. Sminke blir pakket i siste liten.
- Klær, løse og behagelige skjørt og kjoler er veldig greit synes jeg med strømpebukser til. Strømpebuksen hjelper å holde bindet på plass
men også ammesingletter, cardigan, strømper og jogge-/pysjbukse. Har med litt ekstra skift da jeg hadde noen blodige uhell sist
- Ammebh, ammeinnlegg(både ull og engangs)
- Innesko
- Ipad, lader, lommebok og helsepapirer blir pakket i siste liten og jeg har derfor gjort klar en siste liten-liste så jeg slipper glemme noe
Til baby:
- 2x body og 2x bukser
- 1 pyjamas
- sokker
- 1 innelue og 1 utelue
- Gulpeklut og inneteppe
- Ulldress til å reise hjem i
- Engangskluter + babyolje som jeg kan vaske med under bleieskift. De har bare sånne harde tørkepapir på barselhotellet, som jeg synes var veldig vonde å bruke.
- Tutt
tror det var det