Hvordan går det med kvalme, bekkenløsning, bekymringer for spiren i magen, TUL, jobb/skole osv?
Selv har jeg mistet alle graviditetssymptomer og i tillegg vært forkjølet og jobbet hjemmefra nesten hele denne uken. Har egentlig julebord med jobben i dag, men får ikke dratt siden jeg ikke er helt frisk ennå
Har mistet litt troen på at det går bra denne gangen, men prøver å holde motet oppe
Symptomene kan jo gå litt opp og ned i starten, og har skjønt at flere som blir syke mister symptomene for en periode.
Jeg venter på time for TUL etter at fastlegen sendte henvisning i går, blir spennende å se det er liv i mageboeren
Hvordan har dere det?
Selv har jeg mistet alle graviditetssymptomer og i tillegg vært forkjølet og jobbet hjemmefra nesten hele denne uken. Har egentlig julebord med jobben i dag, men får ikke dratt siden jeg ikke er helt frisk ennå
Har mistet litt troen på at det går bra denne gangen, men prøver å holde motet oppe
Jeg venter på time for TUL etter at fastlegen sendte henvisning i går, blir spennende å se det er liv i mageboeren
Hvordan har dere det?

Så akkurat nå ligger jeg sammenkrøpet i fosterstilling på sofaen, kvalm og uvel. Og det fortsetter sikkert frem til jeg får spist litt frokost! Orker ikke tanken på noe mat før det har gått noen timer etter at jeg har stått opp
kjennes jo ut som mensen kommer hele tiden

vil da være 10+5. Var på julebord med jobben i går, men fikk kommentar om jeg hadde bolle i ovnen da folk hørte jeg skulle kjøre. Det ødela humøret litt, men jeg klarte kose meg alikevel
kan hende jeg kommer med noe spydige kommentarer hvis noen skulle finne på si noe, ellers har jeg noen gode kollegaer som skal også og kan backe meg opp og eventuelt hjelpe skjule at jeg ikke drikker.